1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Snik snik

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door PONKX, 24 dec 2001.

  1. PONKX

    PONKX New Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan haast niet wachten op die box man. Mijn vriendin begint al moeilijk te doen met dingen zoals "Ja, dadelijk besteed je niet meer zoveel aandacht aan je studie, blabla". Ik ben namelijk bezig met een behoorlijk pittige studie en ze maakt zich zorgen hierom. Hoe doen jullie dat eigenlijk, ik denk niet dat jullie in de uitkering zitten en elke dag uit jullie neus zitten te vreten bij wijze van spreke? Hoe delen jullie dat in?

    Peace out
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik zit nog op school.. Examenjaar Mavo (niet al te moeilijk hoor :) maar moet wel ff leren..) eh tsja, mijne is er ook nog steeds niet =( =( =( ..

    ik besteed niet zoveel tijd aan school thuis, dus als mijn Xbox er is zal ik wel niet zo vaak hier op het forum zijn :D
     
  3. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Jewel! in een keer goed!
     
  4. AlphaZeL

    AlphaZeL Obey your Master...

    Berichten:
    1.187
    Leuk Bevonden:
    1
    eindexamenjaar Havo...met Tweede Fase..da zuigt helemaal..nou ben meestal rond 4 uur trug van school..ff wat eten en dan regelrecht ff naar mn kamer wat rondkutten op mn pc..mn ouders denken dat ik huiswerk maak..:) now ay als je kabel hebt op je pc..:D..en dan de rest van de dag chillen :D
     
  5. Paula

    Paula Guest

    Geen idee
     
  6. Paula

    Paula Guest

    Opzich, als je het hiermee red, en nog is geld overhoud voor andere leuke zaken zoals xboxstuf door bijvoorbeeld illegaal cd`s te branden, doe je het denk ik slimmer dan al die andere 15 miljoen ECHTE Nederlands die bruut slaaf van de maatschappij zijn, en zich helemaal de tiefus in werken om op hun 65 in de vut te gaan en nog 20 jaar kunnen gaan genieten van hun vrijheid, als al hun lichaamsfuncties ermee gekapt zijn. Mooi gezecht Paulus WHAHAHAHAHAHAALSADJAKLJDKSA$%^&*()$%^&*EWEWRWE8) (*R(E*WREW8) WREWREWR8) WREWR8)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 dec 2001
  7. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    haha denk jij echt dat 15 miljoen mensen in Nederland werken? beroepsbevolking (mensen die mogen/kunnen werkenvanaf 18 tot 65 jaar volgens mij) is iets van 6 miljoen? of heb ik het nu verkeerd :)
     
  9. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    ik heb hoofdpijn! auw!
     
  10. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    I'm off to bed :)
     
  11. Paula

    Paula Guest

    Nu al? 23.04? Niks te doen ofzo?
     
  12. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    00;04..

    was moe :) Uiteindelijk kon ik nog niet slapen.. =(


    maarreh nog ff ontopic, ik denk dat de Xbox echt geen gevaar is voor je studie.. zie het meer als een soort extra ontspannings mogelijkheid :)
     
  13. PONKX

    PONKX New Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    1
    Thnx,

    Maar toch denk ik dat ik beter moet gaan uitkijken. Ik bedoel jullie zijn nog lekker bezig met school en zo, als je het verkloot loop je niet het risico om al je studiekosten terug te betalen aan je werkgever. Die deurwaardersopleiding die ik volg kost ca. 40.000,- en ik heb geen zin om dat terug te betalen.

    Antwoord op jouw stelling Wouter, er zijn ongeveer 7,5 miljoen beroepsbevolking in nederland, bijna goed dus, maar daarvan zijn er weer 's 2,5 milj. werkeloos/uitkering/wao/ enz. Dus dat is nog maar 5 milj. die echt werken.

    Ik spreek jullie laterz

    Peace out
     
  14. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Jekan de Xbox ook als een beloning zien na hard werken :D

    En als je je goed richt op je studie heb je ookminder spellen nodig kost je minder geld :)
     
  15. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok nu mijn ideen :

    Ga eens met je vriendin praten. Ja praten :). Vraag waarom ze zo "bang" is dat je teveel tijd aan de xbox besteed. Spreek eventueel een bedrag af wat je aan de xbox mag besteden. Minder geld is immers minder spellen :)
     
  16. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Juist:) Koop gewoon alleen Halo en zorg dat je vriendin ook Halo gaat doen ;) Ken je multiplayer:)
     
  17. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt toch een mooie/aardige vriendin?
    Juist Koop gewoon alleen Halo en zorg dat je vriendin ook Halo gaat doen

    Een aparte manier Wouter,maar ik speel Halo toch liever op de pc.
    Geef mij maar DOA3of WWF.
     
  18. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    denk dat zijn vriendin liever ziet dat hij met haar speelt dan met allemaal chickies in DoA 3 :D
     
  19. Paula

    Paula Guest

    He maar Wouter, heb je nou een xbox dan?
     
  20. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    eh nee, is wel in bestelling, nog niet aangekomen grrr

    nu heb ik iemand anders gevonden met zon ding, maar die is wat aan de prijzige kant..
     

Deel Deze Pagina