1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sniper clan zoekt specific spelers

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door TheEliteMarksMen, 21 jun 2009.

  1. Cinion

    Cinion Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Het klinkt als een leuk idee, en je vermaakt je er vast ook mee. Helaas is het alleen op COD4 |:-

    Succes ermee!
     
  2. marcsnak3y

    marcsnak3y Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    ff je spelfouten verbetert, en kom op zeg om nu van jezelf te zeggen dat je een hardcore gamer bent, ik daag je uit voeg mn gamertag toe : Dr.pepper ,zeg maar welk spel je wil doen, halo 3 snipen ofzow als je wint neem ik je serieus anders niet...
    YOU HAVE TO EARN RESPECT
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2009
  3. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een hardcore gamer bent betekent dat nog niet gelijk dat je een goede gamer bent he.Maar gewoon dat je veel speelt.
     
  4. iSteefie

    iSteefie EnVy Our Skills

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarnaast is je taalgebruik nou ook niet echt passend en er ontbreekt enig gepaste vorm van interpunctie.
    Ditzelfde geldt ook voor EliteMarksmen, wat trouwens moet zijn: EliteMarksman. jaja(a)
    Dus volgende keer als je iemand verbetert, zorg dan eerst dat je de Nederlandse taal goed beheerst en verbeter het dan meteen goed.
    Oh en als je dan echt zo'n hardcore gamer bent, dan moet je ook weten dat er geen punten (...) in gamertags voorkomen.
    YOU HAVE TO EARN RESPECT

    daarnaast weet ik niet of jij een goede gamer bent. Maar ik gok van niet.
    Respect krijg je door je naam te vestigen en door niet als een junk over te komen op het forum.

    thanks
     
  5. Dsquared

    Dsquared Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Whahaha faget!
    Stop met gamen en ga naar school, als je iemand disst doe dat dan goed....

    En je komt bij mij ook niet echt geloofwaardig over..

    /Mod Adem in, adem uit en reageer wat volwassener. Waarschuwing.
    @ Iedereen: iets meer zen in het topic ajb.
    ~Kevf
     
  6. Dsquared

    Dsquared Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo bedoel ik het helemaal niet.... Sjonge jonge xD
    Ik denk ik doe is grappig... Net alsof mij het wat uitmaakt dat hij zich zo voor schut zet???
     
  7. almightypancake

    almightypancake Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    YOU HAVE TO PAY TO PLAY ONLINE :p
    sure, dudes zoek allebei een leven who cares ??
    ga fijn verder spelen aan je archievements zodat je virtuele e-penis groeit en je het aan je vrienden kan zien. En hardcore is hardcore, maar die muziek blijft slecht :p
     
  8. marine robin

    marine robin ODST Sniper NL

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    als we het ff bij het topic houden a.u.b. en niet bij dissen ..
    als je geinterreseert bent ga dan naarwww.theelitemarksmen.webs.com ..

    gr ODST
     
  9. marine robin

    marine robin ODST Sniper NL

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    we hebben een team op gamebattles .com voor Modern warfare 2.
    dus join de clan en gamebattles .
    lets climb up the ladder competition.. :p
     
  10. marine robin

    marine robin ODST Sniper NL

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    dat wou ik zeggen inderdaad .. ik weet wie er nou een Noob is Als je zelf niet boven aan kan staan als je in een spel een Sniper gebruikt, ( een geweer ,of machinegeweer is niet moeilijk om iemand te raken als hij loopt of wa dan ook=()
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2009
  11. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanwaar dit gevoel dat je overal boven staat als je een met een sniper speelt? Ik speel ongeveer alle stijlen in COD4, en durf wel te zeggen dat er zeker dingen zijn die meer 'skill' (ik heb zo'n hekel aan dat woord... Net alsof je pr0zzzz bent) vereisen dan jouw verhemelde snipen.

    Ik vind het irritant om off-topic te gaan maar als je echt een clan wil starten moet je je instelling misschien wat veranderen. Mijn indruk van jouw clan is dat je zelf denkt dat je 'uber pr0 sk1llzzzz' hebt. Dit lijkt me niet een vriendelijke instelling.

    /rant.

    En er staat ook een spelfout in de topictitel.
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2009
  12. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Discussies zoals deze zijn wat dit forumgedeelte een slechte naam bezorgt. Erger je je dood aan de startpost vanwege de vele spelfouten en in mijn ogen enige kortzichtigheid, zoals ik, post dan gewoon niet tenzij je een zo nuttige post als deze wil maken. :D
     
  13. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    wow, dit topic is alsof Amerika naar Nederland komt XD
     
  14. marine robin

    marine robin ODST Sniper NL

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0

    ik kan je wel begrijpen wat je bedoelt ,maar wil allen maar duidelijk maken dat je bij cod4(wat ik nu nog steeds speel) moeilijker is om 25 kills en 7a8 deaths te hebben met een sniper dan BV met een M16 met red dot sight..
    en wat bedoel je met je 'skill'. ik zou zeggen kijk even op leadersbords van cod4 plaats 163 van de wereld,vandaar dat ik ook een hoge accuracy rating (sniper) en k/d ratio.

    betreft commentaar op dit topic over openings post,wat is er nu zo erg aan een paar spel fouten .en reageer aub alleen als het met dit te maken heeft.
    dank u _0/
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2009
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Uhh nee het is makkelijker met sniper...ben altijd sniper in CoD4 en dan haal ik heel makkelijk 5:1 KD ratio's. Hoe minder range je wapen heeft hoe vaker je dood gaat.
     
  16. Brutal1tYz

    Brutal1tYz Active Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, je beredenaties zijn echt redicuul. Volgens mij spelen de 'top nutch' spelers alleen maar met m16 en subs hoor, als jij dan kom met je snipertje, die ver van goed is, wordt je keihard afgemaakt. Al wil je echt snipen stop dan je cod2 schijf erin en invite dan Brutal1tYz om keihard afgemaakt te worden ;) ciao xx
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Grapjas. Alleen noobs gebruiken M16. Als je echt skill hebt kun je andere wapens gebruiken. Heb je dat niet tja dan heb je alleen je M16 en P90. CoD2 lol....wie speelt dat nog ><
     
  18. VerteX FresH

    VerteX FresH Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen Noobs gebruiken m16?
    Geef ons eens een argument waarom je dit vind, ben ik wel benieuwd naar.

    xx G8 SyN
     
  19. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij ooit mensen van bijv. KC, Tek-9, TCM(professionele clans op de PC) zien spelen met een M16? Lijkt me niet, en die mensen spelen voor geld, dus dat bewijst wel wat...
     
  20. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    We zitten hier wel op een Xbox-forum.. *Leest rustig mee.
     

Deel Deze Pagina