[XOne] Sniper Elite v2

Discussie in 'Games' gestart door Camo81, 11 aug 2011.

  1. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0

    [​IMG]

    Ontwikkelaar: Rebellion

    Uitgever: 505 Games

    Genre: Third-person Shooter

    Platforms: PS3, Xbox360, PC

    Spelers: 1, 2 player co-op online.

    Releasedatum: 2012

    Officiele website: http://sniperelitev2.com/


    [​IMG]

    Sniper Elite V2 aangekondigd voor 2012

    Uitgever 505 Games en ontwikkelaar Rebellion hebben Sniper Elite V2, opvolger van de eerste Sniper Elite, aangekondigd samen met een eerste screenshot. De game verschijnt in 2012 op de Xbox 360 en de PS3, zo meldt Eurogamer.

    Sniper Elite V2
    Deze game vormt de opvolger op de goed ontvangen Sniper Elite uit 2005. Wederom kruip je als speler in de huid van een geheime agent-sluipschutter tijdens de Tweede Wereldoorlog. Verdere details zijn schaars. De enige platforms die genoemd werden zijn "de huidige generatie consoles"; over een eventuele PC-versie werd immers niks gezegd.

    "Meest authentieke ervaring ooit"
    Ian Howe van 505 Games is er alvast van overtuigd dat deze game opnieuw de referentie zal zijn in zijn genre.

    Featuring.

    Advanced sniping simulation
    Sniping SimulationSniper Elite V2 features detailed sniping simulation with advanced ballistics, taking into account gravity, wind, velocity, bullet penetration, aim stability and more. Guaranteed to provide players with the most realistic simulation of military sharpshooting yet available.

    Amazing X-ray Kill-Cam
    Amazing "kill cam" technology showcaseswhat really happens when a bulletenters an enemy’s body, allowingplayers to see hearts and lungs tear,livers burst, bones and teethshatter, and entrails fall out.

    WW2 Authenticity
    The game features authentic World War II Berlin locations as well as vehicles, weapons such as the Springfield M1903, the Gewehr 43 and the Mosin-Nagant 1891/30, and uniforms modeled after the original versions.

    Snipers Choice
    Players will often find themselves facing a choice of the perfect shot that leaves them catastrophically exposed or a more difficult route that means they can continue their mission.

    Co-op Multiplayer
    Four thrilling modes to snipe through online with another player.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]













    [​IMG]

    Review's Sniper Elite deel 1

    http://www.gamerankings.com/xbox/915071-sniper-elite/index.html

    [​IMG]


    [​IMG]
    [​IMG]
    Sniper Elite V2 DEMO
    Bestandsgrootte: 837 MB



    [​IMG]


    [​IMG]

    Ondanks de toch wat magere score was Sniper Elite op de voorgaande consoles een hele leuke titel.

    Had er niet veel van verwacht, maar het bleef boeien tot het einde.

    BOOM HEADSHOT!

    [​IMG]

     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2012
  2. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt als leuke game, is deze nog op xbox 360 iemand :D?
     
  3. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Vet! Onverwachts! Ga deze zeker in de gate te houden! Deel 1 was leuk en vernieuwend vond ik zelf! En zekers leuk tot het einde!
     
  4. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb even wat gegoogled en deze komt ook voor de Pc, schijnt dat Rebellion dat uit eigen zak gaat betalen.

    Voor de fans...

    Nee alleen op de gewone xbox en ps2.
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2011
  5. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb demo destijds wel een aantal keer gespeeld. Ik had mijn twijfels of het boeiend bleef maar het werkt in elk geval wel erg goed.
     
  6. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was ook geen triple AAA titel, maar ik heb er geweldig van genoten.

    Het was iig een stuk beter uitgewerkt als Sniper ghost warrior xD
     
  7. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Misschien moet ik daarom de HD versie maar eens in z'n geheel checken. Destijds had ik ook niet het budget om alles te kopen wat los en vast zat. Nu nog steeds niet eigenlijk maar toch.
     
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.821
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Zojuist de demo gespeeld. Wel echt een last-gen game qua gameplay, maar desondanks best vermakelijk. Zeker niet full-price waard, maar wellicht wanneer ik hem eens voor 10 euro zie liggen dat het een leuk tussendoortje zal zijn.

    Die kill-cam is echt heel erg tof, en ik hoop dat veel andere games (Splinter Cell, Hitman, Assassin's Creed 3, etc etc iets soortgelijks zullen gaan doen.
     
  9. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Splinter Cell heeft dat al. Heb net ook de demo gespeeld, vind het jammer dat het niet bepaald sneaky is want op het moment dat je schiet, komen ze al aanrennen. Verder is alles op de moeilijke settings het nog best pittig om een headshot op een afstand van tientallen meters ver te maken.
     
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.821
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Heeft Splinter Cell ook dat x-ray effect dan enzo? Met gore?

    Ik heb de laatste SC nog niet gespeeld, alleen de demo destijds een stukje, maar ik heb de game wel liggen hier.
     
  11. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Het heeft wel zo'n bepaald bullet effect, maar geen x-ray effect. Mortal Kombat heeft het ook, al dat een hele andere genre is.
     
  12. Madsamke

    Madsamke Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren ook de demo gespeeld, moet zeggen was aangenaam verrast, zeker op "realistic" moeilijkheidsgraad waar je ook rekening moet houden met lijn van de kogel op lange afstand, je eigen ademhaling en de wind om een goed headshot te maken. best nog pittig..

    Kreeg qua besturing/schieten wel n beetje het COD1 gevoel, ondanks dat het geen FPS is
     
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.821
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Het is wel jammer dat het erg lineair is, maar je kunt nog wel leuk klooien met tripwire enzo.

    Die kill-cam blijft echt zoooo tof.

    Volgens mij kun je trouwens ook op de granaten van die gasten mikken :)
     
  14. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Demo is zeker vermakelijk, maar is het mogelijk om stealth te spelen?
    Want ik wordt elke keer voor m'n harses geschoten als ik een stap buiten zet en zodra ik zelf een keer schiet breekt de hel los.
     
  15. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb dit zelf ook geprobeerd, maar tevergeefs. Vind het erg jammer dat ze je ook meteen 'spotte', ondanks dat je verstopt zit achter een muurtje.
     
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.971
    Leuk Bevonden:
    3.316
    Dat was toch ook al het probleem met het eerste deel?
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat was 1 van de vele problemen van het origineel inderdaad
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Zou leuk zijn als dit in de fullgame beter is uitgewerkt inderdaad. Nu schiet je een keer en dan komen er ineens 5 man op je afgestormd...

    De X-ray kill cam is wel erg tof, ik schoot er een recht door z'n penis, krijg ik die x-ray te zien 8).
     
  19. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Officieel hoor je met X-ray geen s-nikkels te zien O-)
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik zag ook alleen de eileiders. :9
     

Deel Deze Pagina