SNK vs Capcom: Chaos Live!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door SNK FOREVER, 16 apr 2005.

1. SNK FOREVER

SNK FOREVER Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben heel benieuwd hoeveel mensen van dit forum dit spel hebben/halen! Het zou leuk zijn als we elkaar toevoegen aan elkaars friendlist om het een paar potjes online uit te vechten! We zullen dan de beste verbindingen hebben(minder lag)waardoor het allemaal leuk speelbaar blijft, in tegenstelling met verbindingen naar Amerika en dergelijke) :)

@Xboxworld: Waarom stond dit spel niet bij de te verschijnen games op de frontpage? Dit spel is gisteren(15 April) in Hollandia verschenen :)

2. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de PS2 versie al ruim een jaar, hij speelt goed.

3. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    SNK Forever, waar haal jij de info vandaan over de Europese datums? Ik wacht op Metal Slug4 en5, KOF02/03 , KOF95-97,KOF98-00,Garou: Mark of the Wolves en KOF94 Rebout voorlopig.

4. Chohan

Chohan Grammaton Cleric

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had KoF 00/01 voor de Xbox op ebay gekocht drie weken geleden. Helaas ben ik genaaid en kwam ie nooit aan. Ik vindt SNK vs Capcom Chaos erg tegenvallen kwa gameplay. Misschien koop ik KoF 00/01 nog wel eens een keer, maar met King of Fighters kan je nooit verkeerd gaan.

5. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Amen _O_

6. SNK FOREVER

SNK FOREVER Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die spellen die je opnoemt zijn zeer de moeite waard! Neem voor meer informatie over Europese release datums ook eens een kijkje op www.ignitionent.com!

@zeraph: KOF 94 tm 2003 is zeker beter dan SVC Chaos, maar het blijft leuk om zo nu en dan online te knokken! :) Ik hoop voor je dat je niet teveel geld bent kwijtgeraakt op ebay! Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt(lucky me) :eek:

7. Chohan

Chohan Grammaton Cleric

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik kijk normaal ook altijd erg uit. Maar wanneer iemand met 100+ feedback en 97% positief je begint te naaien weet ik het ook niet meer ;o

Maar je hebt van die gasten, die verkopen 100 items voor 30 euro en zenden vervolgens niets meer op en worden gebanned maar zitten wel met het geld.

Ik hoop nu dat ze Metal Slug 3/4 snel uitbrengen want daar wacht ik al een tijdje op.

Deel Deze Pagina