Snowboarding !?!

Discussie in 'Algemeen' gestart door GrafX, 10 feb 2003.

1. GrafX

GrafX _.-|[ GX ]|-._

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit erover te denken om een snowboard-game aan te schaffen,
    alleen nou weet ik eigenlijk niet welke ik moet gaan nemen.
    Amped lijkt me wel gaaf en TWSB lijkt me ook super.
    Nu moet je weten dat het me echt puur om de fun gaat, wil ook goed kennen multiplayeren wil niet echt al te moeilijk lopen doen, wil gewoon snel en gaaf boarden (MP :: splitscreen offcourse).
    so anyone got any sugestions ?
    Thnx in advanced...:cool:

2. focus

focus Dr. Evil

Leuk Bevonden:
    0
    Als het je om de fun en multiplayer gaat, valt Amped al af. Ik heb zelf SSX Tricky en die is EN fun EN heeft een leuke multiplayer (2 personen, race en showoff). Ik weet niet hoe het met Transworld zit.

3. The Fish

The Fish Wallah

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Amped het lekkerst spelen maar deze heeft geen split-screen multiplayer. Transword snowboarding vind ik niet echt lekker spelen en de multiplayer daarvan is ook niet super. Misschien moet je SSX Tricky is proberen.

Laatst bewerkt: 10 feb 2003
  4. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
    SSX of Transworld zijn de boarders voor jouw.
    Ikzelf heb alleen transworld en die bevalt heel goed.

5. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    kies twsb das mooie graphics en goede snowboardgame

6. focus

focus Dr. Evil

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is SSX Tricky ook

7. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    Kheb Amped en die is echt wel cool. Behalve multiplayer dan. Als je voor realisme kiest zou ik toch Transworld aanschaffen. mooiere graphics enzo. Maar als je echt vette stunts wil doen, moet SSX kiezen !}:]

8. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ik zou kiezen voor Amped want ik heb de game nu een half jaar en speel hem nog steeds, en de grapichs zijn aardig goed in order en je kan je eigen muziek importeren (weet niet of dit ook bij de andere games kan) dusz ik zou het wel weten.
    Enig nadeel is de multiplayer maar een groot voordeel is de budget prijs voor Amped.

9. Gameslave

Gameslave Guest

Laatst nog n hele discussie over geweest in andere thread. Revieuws lezen en de ZOEKfunctie gebruiken of een aantal pagina's doorlopen met de topics dan kom je m vanzelf tegen

10. focus

focus Dr. Evil

Leuk Bevonden:
    0
    SSX kost ook nog maar 40 euro bij de FRS, dus dat valt ook nog wel mee. Als de prijs ook nog meetelt, zou ik voor SSX gaan. Dan heb je een leuke game (zowel single- als multiplayer) voor een nette prijs. En bij de FRS kun je binnen 2 weken omruilen, dus je zult geen miskoop doen.

11. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    TWSB: heeft de mooiste graphics, beste multiplayer (max 4), en is het makkelijkst voor beginners(Je hebt zo de vetste tricks) daardoor is het voor gevorderde wel wat te gemakelijk.
    Maar je kan altijd nog gewoon lekker gaan boarden als je het hebt uitgespeeld(backcountry ruled)

12. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zeker amped! Ik heb er echt HEEL veel opgespeeld! Vooral de career mode is zeer verslavend want per goal dat je bereikt stijg je een plaatsje op de wereldranglijst en het duurt wel heel lang voor je nr 1 bent. Graphics zijn ook goed en gameplay is in het begin wat moeilijk maar eens je het kan is het wel heel leuk.
    Je kan natuurlijk eens de spellen huren en dan zelf zien wat je het beste lijkt:)

13. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    grafx check beide reviews van die game dan.....
    kan wel is helpen

14. GrafX

GrafX _.-|[ GX ]|-._

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox FRIENDS,

Thnx voor jullie replies, als ik het dus goed begrijp is TWSB het mooist en het beste voor multiplayer en Amped is voor de meer die-hard boarder.... oja een SSX-Tricky vindt ik er persoonlijk niet echt heel mooi uitzien maar goed dat is smaak denk ik ( en een klein beetje gezond verstand :D ) maar goed denk dat ik toch voor TWSB ga, heb alle movies van hun site gedowned.. en moet zeggen dat het er wel heel gaaf uitzag.. weet iemand eigenlijk ook of er van die movies van amped zijn zodat ik het een beetje ken vergelijken..
    Maar als ik het goed begrijp gaan de meeste voor Amped, dan TWSB en dan SSX Tricky.. enne Dark Summit probeert hopeloos achter de bende aan te komen...:) toch?..

15. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb ze allemaal gespeeld en kvind SSX toch wel het leuksts.. dikke fun met een hoop vrienden erbij :p

16. Cypher

Cypher Yohohohohoho!

Leuk Bevonden:
    8
    Amped vind ik de beste en dat gezeik over de besturing is pure ******** ,de besturing bevalt mij juist goed en het stuntuh gaat me prima af :D

17. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Moet je hier op de site ff op zoeken drukken en dan Amped in toetsen vindt je vast wel wat filmpjes of trailers.

18. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Heb Amped gehad en uitgepeeld...vond het toen heel leuk..eergisteren SSX Tricky gehaald en dat is echte fun! Amped is meer een uitdaging, een simulatie. SSX Tricky is pure arcade fun. Amped multiplayer is kut (Geen splitsceen) die vaan SSX is beter. qua graphics is Amped technisch beter maar SSX heeft meer sfeer. Ik zou voor SSX gaan. TWSB vond ik wel aardig toen ik hem speelde maar veel te makkelijk...:eek:

19. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    er is hier een hele lange thread over geweest, omdat er iemand was die ook ni wist wat ie zou kiezen, maarre naar mijn mening is TWSB beter, ik heb TWSB gehad en amped bij vriend gespeeld...

20. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ga maar voor amped daar zul je veel langer plezier aan hebben.
    En het is niet echt voor de die-hard boarder.
    Je kan het gewoon niet direct zo heel goed. Je moet even oefenen want het heel leuk maakt.
    Maja elk zijn keuze.
    In amped heb je ook sponsors en als je daar een goeie run voor maakt krijg je dan nieuwe kleren, boards, boots...
    Laatste boards zijn echt wel cool.
    Als je echt zeker wil zijn: ga naar de winkel en vraag als je ze eens mag spelen.

Deel Deze Pagina