Hoe zit het nou met de soccergames op de box... als je de box op zijn voetbalspellen wilt beoordelen is het namelijk wel diep triest gesteld helaas.. ik wil zo graag een goede soccergame. maar als we het alleen met David beckham soccer en de fifa serie moeten doen... mij niet gezien. Ik wil ISS3 of een Pro Evolution als ISS3 niet gaat komen op de box. Heeft iemand hier wat over gehoord? Waarom gaat konami zo a-relaxed om met de xbox... voor de ps2 ligt ISS3 al massaal in de schappen zag ik
Fifa is heel behoorlijk, hoor. Niet van het niveau PES, maar heel vermakelijk. Verder heb je nog Sega Soccer Slam, ook heel leuk. ISS 3 zuigt trouwens volgens gamerankings
wining eleven 6 op de gamecube is waarscheinlijk beter als pes2 op gamespot.com kreeg ie een 10 en ik heb er wel meer goede dingen over gehoord weet iemand of ie ook op de xbox uitkomt?
Off-topic: Kijk, die Avatar heb ik niet zelf gemaakt.... Maar om zelfs mijn ondertitel te gebruiken is wel erg matig...
hahaha nou ben ik aan de beurt! dit onderwerp is al meerdere malen aan de beurt geweest. met name van mezelf.gebruik de zoekfunctie! slotje [wouter]?
wow relax!!dus wij gamecube bezitters krijgen de ultieme voetbal game...jammer dat ie niet voor de xbox komt anders had ik denk ik de xbox versie gehaald het klinkt raar maar ik vind de controller van de xbox fijner met voetbalspellen.WOW!!! weet iemand wanneer ie uit komt????