SOCOM 3 makers bekritiseren Xbox Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door harry potter, 5 jun 2005.

1. harry potter

harry potter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las op het Internet dat de makers van socom 3 xbox live
    Niet goed vinden. xbox live zou veel beperkingen hebben volgens hun.
    Ik vind dat onzin die moeten dat nodig zegen die playonline van sony
    Is juist slecht Lange laadtijden en lag. Bij xbox live heb je die ongemakken niet
    Althans minder. Die denken zeker wij werken voor sony dus ook maar even
    Modder gooien naar MS. Hier de link waar dat staat. http://www.ownage.nl/news/6956/

2. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Dit slaat echt nergens op. :mad: Hoe kunnen ze zoiets zeggen :confused: Ik heb Ps2 online en Xbox Live. Ik speel Killzone online en dat gaat niet altijd goed. Er is regelmatis lag en er valt niet met elkaar te comuniseren. En er zijn heel weinig spellen online voor de ps2. Ik snap niet hoe ze erbij komen. Ze zijn gewoon hartstikke jaloers. Hoeveel online games zijn er niet doorgegaan vanwegen dat PS2 online het niet aankon :confused: GT4 bijvoorbeeld. Het duurt trouwens ook uren voordat je eindelijk online bent. En ik snap ook niet wat ze bedoelen met beperkingen van xbox live :confused: :confused: :confused: 8) Ik weet zeker dat ze diep van binnen liever voor Xbox Live een online game willen maken dan voor PS2 online.

300e post :p

3. FabianNL

FabianNL Guest

"Het is voor developers niet mogelijk om buiten het Xbox Live hokje te denken."

of je moet EA heten :+

4. harry potter

Leuk Bevonden:
    0
    xbox live

Je hebt groot gelijk die zijn gewoon jaloers die kunnen het niet hebben dat xbox live het zoo goed doet. Xbox live heeft goede services dat kun je van playonline niet zegen. die moeten eert maar eens naar hun eigen services
    Kijken want daar scheelt pas echt wat aan.

5. Miracle NL

Miracle NL Guest

Inderdaad, Xbox Live is velen malen beter dan PlayStation Network *)

6. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Dat moet een grapje zijn van die gasten. Natuurlijk zullen developers (nog) beperkingen hebben. Dat is volgens mij ook de reden waarom Xbox live zo goed loopt.

7. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Het zogenaamde "Xbox Live hokje" is nog altijd tien keer beter dan wat je op het volstrekt vrije PS2 online kan vinden. Dus..

8. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    Zou het inderdaad niet kunnen zijn dat M$ misschien een te groot aandeel heeft in de live functie, maar aan de andere kant als je kijkt dat bericht op die ownage site dan ziet het er niet erg betrouwbaar uit, dus ik hecht hier niet echt veel waarde aan.

Laatst bewerkt: 5 jun 2005
  9. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Het enige wat ik echt heel slecht vind aan live is dat je geen dedicated servers (meer) hebt. Die had je in het begin wel bij een paar spellen. Je betaalt nu 60 euro voor een peer to peer service. Bij halo zou het hostingprobleem veel kleiner zijn met dedicated servers met voldoende capaciteit. Maar de service op zich is 100x beter dan die op dit moment bij ps.

10. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat een grap! PS2 network gaming zuigt gewoon, en de enigen die dat niet willen toegeven zijn PS2 fanboys

11. dopmaster

dopmaster Flying High

Leuk Bevonden:
    0
    LOL!
    En wat willen ze hiermee bereiken? Wat een kansloze actie is dit!
    Als ik van een heleboel mensen hoor dat de PS online service zwaar brak is, dan moeten ze eerst ens naar hun eigen netwerk kijken!
    Of het zijn juist deze mogenlijkheden die ze missen in het Xbox Live netwerk... Lag, cheaters, aborters en weapon bans.

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Kijk xbox live is gewoon beter, maar PS2 network gaming zuigt niet. Het is niet goed, maar het is ook niet slecht. Het is redelijk.

13. Marx

Marx Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ze zouden idd eerst naar hun eigen ding moeten kijken voor ze andersmans ding gaan lopen afkraken. "Een beter milieu begint bij jezelf". Zo ook een betere online service

14. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ja, want deze zaken komen nooit, maar dan ook echt nooit voor op Xbox Live nietwaar [​IMG]

15. harry potter

Leuk Bevonden:
    0
    xbox live

De reden dat play online van Sony slecht is komt ook door het feit dat het om een gratis service gaat. Sony verdient in feite alleen maar geld met het verkopen van de internet-adapter voor de playstations 2. Maar als mensen dan Final Fantasy willen spelen, moeten ze er ook nog eens een harde schijf bijkopen die de Playstations 2 ook weer niet standaard heeft. Dat betekent dat mensen in het begin vrij veel moeten betalen om de Playstations online te krijgen. Vervolgens is de service gratis en dat vind ik eerlijk gezegd een beetje dom van Sony aangezien ze zo maar heel weinig aan de online-dienst verdienen. Als Sony dus verbeteringen en aanpassingen wil aanbrengen op deze dienst, zouden ze dus flink moeten gaan investeren in Play online. Maar omdat het gratis is heeft Sony daar veel minder geld voor als bijvoorbeeld Microsoft voor Xbox live heeft omdat zij het verdiende geld weer kunnen investeren. Onlangs heeft op het internet gestaan dat de Playstations 3 een heel krachtige spelcomputer moet gaan worden. Maar er stond ook bij dat Sony nog niet echt een antwoord heeft op Xbox live. De service is weliswaar vernieuwd en verbeterd en heeft meer mogelijkheden, beweren ze, maar is overduidelijk nog lang niet zo uitgebreid als Xbox live. Ik heb zelfs gehoord dat de online mogelijkheden van de Nintendo revolution beter zouden zijn als die van de Playstations 3. Verder heb ik gelezen dat het niet zeker is of de nieuwe Final Fantasy wel op de Playstations 3 gaat verschijnen omdat Sony op het laatste moment besloten heeft de harde schijf niet standaard bij de Playstations 3 te leveren. Die harde schijf is cruciaal om het spel te kunnen spelen. Wat wil ik hiermee zeggen ? Sony heeft overduidelijk niet van zijn fouten geleerd die ze in het verleden gemaakt hebben. Dus hebben ze niet het recht om kritiek te hebben op anderen terwijl ze zelf een online dienst hebben die voor geen meter loopt.

16. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Dat is dan knap aangezien er nog nauwelijks iets bekend is gemaakt over hoe de toekomstige online opzet van de PS3 of de Revolution er nu daadwerkelijk gaat uitzien.

Zo zo en over welke Final Fantasy game hebben we het hier eigenlijk? De enigste game uit die reeks waarbij je een harde schijf nodig hebt is deel 11 omdat deze enkel en alleen online is te spelen. Deze is aangekondigt voor de Xbox 360, maar is een port van de PS2/PC versie die twee jaar geleden al is verschenen. De allernieuwste FF game is deel 12, en dat is een gewone offline game die nog op de PS2 gaat uitkomen.

Vaststaande feiten over enige Final Fantasy titels die op de PS3 en/of Xbox 360 zouden gaan verschijnen in de toekomst zijn er simpelweg nog niet.

Lees de titel en openingspost van je eigen thread nog eens door. Het ging hier altijd nog om de uitspraken van de makers van Socom 3 en niet van Sony.

Get your facts straight.

Laatst bewerkt: 5 jun 2005
  17. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    sony is ZWAK bezig. Xbox live bekritiseren terwijl het op dit moment het beste online netwerk is dat beschikbaar is. Ps2 online is echt zuig. Weinig games enzo. Geen downloads geen clansupport enz enz enz nog 100 mogelijkheden verder...

18. JeePee

JeePee Guest

PS2 online zuigt NIET. De meeste van jullie hebben het nog nooit gespeelt, en ik speel het dagelijks. Het enige wat klote is, is dat de Central Station disc om de 3 minuten vast loopt, verder heeft Sony het voor een gratis service gewoon goed voor elkaar. Ok, het kan nooit tippen aan Live, maar PS2online mag er best wezen hoor. Het schijnt trouwens dat je met Socom III met 32 mensen tegelijk online kan. Dat is gewoon de bomb. En geen clansupport.....toch raar dat ik bij Socom in een clan zit. Geen downloads...echt wel. Als je een HDD hebt heb je ook DC's. Wellis waar niet veel, maar ze zijn er wel. Van lag is ook weinig sprake. 9 van de 10 potjes zijn lagloos. PS2online is gewoon goed, ga het eerst eens aanschaffen, ga het eerst een fatsoenlijk spelen, en trek dan je mond nog eens open.

19. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0

20. harry potter

Leuk Bevonden:
    0
    xbox live

Misschien heb je gelijk je kunt pas echt goed oordelen als je met
    Playonline hebt gespeelt. Maar wat de makers van socom 3 zegen
    Van xbox live vind ik wel ongegrond. Ik vind de rede die ze geven
    Over wat er nu niet goed is aan xbox live er vaag. Die moeten eerst maar eens
    Met een duidelijke uitleg komen wat ze er nu precies niet goed aan vinden.
    En die socom mag wel uit kijken ze zijn in dienst van sony ze moeten degelijke
    Uitspraken voorzich houden. Het is aan sony om die te doen niet aan hun.

Deel Deze Pagina