[PC] Socom 3

Discussie in 'Games' gestart door freakyoliver, 25 apr 2006.

1. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    http://img91.imageshack.us/my.php?image=3622481mg.jpg

Ga de strijd aan in 3 nieuwe gebieden: Marokko, Polen en Bangladesh. Streaming environment technology zorgt ervoor dat de gameplay maps 5 tot 6 keer groter zullen zijn dan in SOCOM II: U.S. NAVY SEALs. Daarnaast zijn er verschillende save points en hierdoor hoef je niet de hele missie vanaf het begin opnieuw te doen waardoor men vloeiend door kan spelen.

Voor de eerste keer in de SOCOM serie spelen land- en watervoertuigen een grote rol in de gameplay. Voertuigen zijn zowel door de speler als door de computer gestuurde karakters te pakken. Voertuigen bestaan uit verschillende militaire en burgervoertuigen waaronder een van een turret voorzien militaire pickups en de voor de SEAL gemaakte Humvee en de SOC-R Assault boot.

Het innovatieve nieuwe weapon customization system in SOCOM 3 geeft de spelers de moigelijkheid de 31 verschillende wapens aan te passen waardoor er meer dan 1000 wapencombinaties mogelijk zijn. Het nieuwe Team Command Actions (TCA) geeft de mogelijkheid je teammaten opdrachten als "move to", "breach" etc te geven door simpelweg te wijzen naar de plaats en de knop in te drukken om de intensiteit van de strijd te behouden.

New Areas of Operation: Morocco, Poland, and Bangladesh, are designed with detailed plots and varied mission destinations.

Land and water vehicles, drivable by both players and AI characters bring new tactics to the SOCOM franchise.

Using 31 authentic weapons and 21 compatible attachments on multiple hard points, players have nearly 1,000 different weapon combinations for customized combat execution.

New Team Command Actions let the player direct the fireteam quickly with a single button press.

Complex AI behavior makes use of cover positions, blind firing, and fallback behavior to better simulate urban combat. Leader AI provides rallying behavior and coordinated chain-of-command scenarios.

Swimming and water combat play a tactical role in SOCOM 3. Use water for cover or pilot strike boats for waterborne assaults.

Streaming environment technology enables gameplay maps five to six times the size than in SOCOM II . Larger maps provide much more varied and rich gameplay experiences.

Multiple paths to mission resolution bring replayability and variety to the single-player experience.

New technology brings advanced particle and graphic effects for more realistic weaponry, environments, and equipment.

Association with Naval Special Warfare Command ensures authentic and realistic SEAL gameplay and mission designs.

Laatst bewerkt: 25 apr 2006
  2. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Had JP er geen tread over? Damn, ik klik juist op die link van je, komt er overal te staan dat ik spy ware en shit op mijn pc heb, terwijl ik op mijn ma hare laptop zit!8) :eek: 8)

3. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    ok mijn mening

ik vind de singleplayer beter dan de vorige delen

de online
    - het zijn te GROTE mappen ze zijn wel aan te passen naar de hoeveelheid spelers maar dan zijn ze nog te groot
    - te VEEL spelers en te grote mappen zorgen ervoor dat veel games op draws eindigen, de gemiddelde tijd voor een game 90-100 minuten
    - die namen dat je niet ziet van teamgenoten
    - de headset bug
    - die maps stralen niet echt iets leuk uit zoals desert glory of fish hook
    - die laadtijd als je naar een teamgenoot wilt kijken
    - minder verslavend
    - de voertuigen zijn niet echt SOCOM maar nu ze er eens inzitte gaan ze die er niet uithalen in volgende spellen
    - LAG LAG LAG

ik had liever Socom 1 en Socom 2

tog iets positief is dat de online service juist zoals xbox-live is dus m.a.w. goed gestolen maar dat doen ze allemaal

Laatst bewerkt: 25 apr 2006
  4. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0
    ik had ook liever socom 1&2.
    en WTF... ligt het aan mij of zijn de grafix nog lelijker dan bij socom 2???

ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat er (rank) cheaters zijn op deze socom

5. JeePee

JeePee Guest

Deel Deze Pagina