[PC] Socom III: US Navy SEALs

Discussie in 'Games' gestart door JeePee, 11 mei 2005.

1. JeePee

JeePee Guest

In het derde kwartaal van dit jaar wordt het weer tijd Socom III: US Navy SEALs.
    Grote veranderingen in dit deel vergeleken met de vorige 2 zijn, dat je je met voertuigen
    kunt voortbewegen, en dat je je wapens kunt upgraden. Hierbij heb je 21 accessoires die je
    kunt kopen voor je wapen. Het is ook mogelijk om in deel 3 te zwemmen. De AI van de
    tegenstanders is ook aanzienlijk verbeterd. Waarschijnlijk zal ook dit deel weer de meest gespeelde
    en verslavende online-game op de PS2 worden, waarbij je met 32 mensen tegelijk in een lobby kan
    gamen, in levels die 5x groter zijn dan Socom II. In de offline missies van Socom III zitten nu ook
    checkpoints, waardoor het iets makkelijker wordt om het spel uit te spelen. Het geluid van deze
    game wordt weer net zo verbluffend als de vorige twee delen. Hier alvast wat screens:

Laatst bewerkt door een moderator: 18 okt 2005
  2. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    vind het er niet heel erg mooi uit zien....maar dat je met voertuigen kan is wel leuk

3. JeePee

JeePee Guest

Reken maar dat hij mooiere GFX krijgt hoor ;), dit was een demo versie die ze gespeeld hebben.

4. Nukeshell

Nukeshell Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    JP heb jij SOCOM 2?
    Ik wel ik heet er Nukeshell mar ik speel ut al een tijdje niet meer

5. JeePee

JeePee Guest

Ik ben nu lekker bezig met Gran Turismo 4, dus ik speel ook geen socom meer. Ga pas weer aan de slag als deel 3 uitkomt ;)

6. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    damn, niet zo mooie gfx... jammer.

7. JeePee

JeePee Guest

Lees eens een keer; dit is pas de demo. Dacht je werkelijk dat deel 3 lelijker werd dan deel 2 :confused:

8. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Screen shots zijn altijd lelijk, uiteindelijk zal het wel een mooi spel worden denk ik! Maar het blijft wel PS2 he! ;)

9. JeePee

JeePee Guest

Zolang hij betere GFX dan deel 2 heeft hoor je mij niet klagen O-) Maar als je ziet wat ze met Gran Turismo 4 en Metal Gear Solid 3 uit de PS2 kunnen halen, zou dit misschien ook wel een verrassing kunnen worden _O_

Laatst bewerkt door een moderator: 12 mei 2005
  10. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik zou er niet teveel van verwachten, waarschijnlijk zullen ze zowiezo niet zoveel aan de game veranderen! Don't change a winning team :D

11. JeePee

JeePee Guest

Ik vond 2 er al goed uitzien. Slechter dan dat zal deze echt niet worden.

12. kever

kever Time for Next-Gen!!!

Leuk Bevonden:
    0
    vet gaaf

socom heeft misscien niet zo'n geweldige gfx, maar dat spel ownt gwoon in gameplay. Ik bedoel socom 2 wordt nou nog door duizenden mensen gespeeld en hoe oud ist al? Tog al wel un tijdje uit alweer. Ik denk wel dat de gfx mooier zullen worden want dit zijn ook maar de allereerste beelden. Maarjah we zullen wel zien, in mijn kastje komt hij iig te liggen :)

13. JeePee

JeePee Guest

haha:

14. JeePee

JeePee Guest

*Kickt

15. JeePee

JeePee Guest

Super kick*

Hij is uit in Amerika, en de cijfers mogen er wezen!!

Gamespot:
    GamePlay: 9
    Graphics: 8
    Sound: 9
    Tilt: 9
    Value: 9

Pluspunten:
    Smooth 32-player online play; Vehicles that are fun and easy to use; Worthwhile but brief single-player campaign; Presentation values;

Minpunten:
    AI nothing to write home about; Jerks in the online community;

SOCOM 3: US Navy SEALs makes some significant strides over its predecessors, offering 32-player online play, drivable vehicles, much larger maps, and a worthwhile single-player campaign.

16. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Dit gaat wel een cool game worden ja:cool:,maar ik ga hem niet meer kopen, er komen nog zoooo veel toppers voor de ps2, kan ze niet allemaal kopen natuurlijk, mijn geld gaat nu grotendeels naar de 360,maar gelukkig koopt mijn broer nog games voor de ps2 dan:)...

17. SupahMaster

SupahMaster Guest

Ik ben blij dat ik geen PS2 heb..
    Die screenshots zijn dan wel lelijk en het is mooier in het echt maar dan speel ik liever Ghost Recon 2 ( en 3 als ie uit is ) en Halo 1 & 2 ( en 3 als ie uit is )

18. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ga jij nou maar weer de zandbak in...

19. SupahMaster

SupahMaster Guest

En ga jij nou maar On-Topic lol. Ik geef gewoon mijn mening over dit spel, of mag dat ook al niet?

20. JeePee

JeePee Guest

Umm, SupahMaster,
    dit zijn screens van al bijna een jaar oud.
    Ik zal ze wel ff vervangen.
    Hij krijgt niks voor niks een 8 voor gfx. Dat zou voor een xbox spel ongeveer een 7 zijn. Daar komt bij dat deze game veel grotere levels heeft dan Halo of Ghost Recon, en je kan hier met 32 man online.
    Dus ja, ga maar weer ff in de zandbak spelen :+

Deel Deze Pagina