Ik heb hem net gekocht en hij is echt heel vet!!! Vooral die orders met je headset geven. Kan niet wachten om online te gaan. Dit word echt een online hit! Wat denken jullie?
Ik denk tegen dat de PS2 hier online is (september, niet?) is er al heet wat meer bekend over SOCOM 2 en gaan de meeste wachten op de 2 (dat zou ik toch doen). Hij is wel leuk, maar de graphics zijn niet echt top.
Idd september. Iedereen die deel 1 heeft gaat natuurlijk meteen deel 1 doen. Nou, ik vind het er erg strak uitzien hoor.
Shit ik ben echt jaloers man. Deze game moet ik dus echt hebben, maar hij is nogal prijzig en kan me het nu nog niet veroorloven. Ik kan niet wachten om orders rond te gaan lopen schreeuwen.
@ GothicRulez Bij de Free Record Shop is ie 69.99 Met een CJP pas kreeg ik 10% krting, dus ik had hem voor 62.99
Ik kan vanavond mijn netwerk adaptertje ophalen.. dus vanavond lekker online met PS2. Morgen ook maar een dagje vrij genomen
Wat kan er volgens jouw beter dan? Het kan altijd beter natuurlijk . Hoe kom je daar al aan? Ben je soms Beta-tester?
Correct me if I'm wrong maar je kunt toch zowiezo een USB modem op de PS2 aansluiten.. Trouwens wel kickass orders geven via je mic.. werkt dat met voice recognition? Volgens mij kon dat ook met M.A.X.2
Volgens mij niet, want het USB-modem dat ik gebruik (een ISDN modem voor m'n MxStream ADSL) heeft Software nodig om te kunnen functioneren.