[XOne] Soepel???

Discussie in 'Games' gestart door jackson, 8 dec 2002.

1. jackson

jackson Zil = Ownage!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi ik ben in bezit van een xbox.

Maar ik wil Xbox Live kopen als hij uit is.

Aan de mensen die het al hebben, draait hij soepel of gewoon dat ie traag loopt

2. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk niet dat iemand het hier al heeft aangezien Xbox Live alleen in de VS uit is, en in Duitsland en Engeland betá draait. Does... :eek:

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    euhm... hij draaid redelijk (nb voor nederland is hij nu nog niet geoptimaliseerd)

Mech Assault (WOW hij draaid als een zonnetje)

Unreal ... (hij draaid beter dan de gemiddelde on-line game op de pc... maar ik heb toch af en toe lag)

4. Hotshot

Hotshot Guest

Fardo speel jij de Béta?

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ja maar deze is gecancelled (op eigen verzoek, want eerst moet het in Uk,ger en France goed draaien voor wij mogen spelen) ... maar vreemd genoeg doet ie het nog ... dus je hoort mij niet klagen ... Ik heb alleen geen headset.

Maar zoals ik al zei Mech Assault draaid als een zonnetje

Maar unreal is soms heel laggie ... vooral als er 6 poppetjes in beeld zijn ;)

6. Hotshot

Hotshot Guest

Hmm zolang het online gebeuren beter dan de online mogelijkheden op de pc is :9

7. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik kan me geen ondelijkere set vragen bedenken. je wilt iets weten over Xbox Live maar je praat erover of Xbox Live opzich een spelletje is ofzo?

Als het uit is zal het met verschillende spellen verschillende lopen, sommige soepeler dan de andere, whatever soepeler mag ook mag betekenen in dit zinsverband. :)

Bedoel je framerate, lag, gameplay or iets anders?

Graag voortaan de titels van je post duidelijk neerzetten en duidelijke vragen stellen, maakt het voor ons allemaal makkelijk om te antwoorden.

8. TeiZ

TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

Leuk Bevonden:
    0
    live wordt soepel :cool:

9. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Unreal Championship is een product van uitzonderlijke lage kwaliteit. Zeker als je bedenkt hoeveel mensen er aan gewerkt hebben en dat er bijvoorbeeld maar 9 mensen aan het verassend goede sportspel Deathrow hebben gewerkt.

Wat mij betreft is de game een grote tegenvaller, maar toegegeven, Xbox Live spelen met vrienden is natuurlijk met elke game leuk, zelfs als de framerate rond de 15 FPS zit. :{

10. jackson

jackson Zil = Ownage!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Thanx dan weet ik het ook weer

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Jeb ik vond hem ook zwaar tegenvallen .... geen voertuigen ... slechte frame rate .. maar ja ik was dan ok 2k3 ook gewend

... Multiplayer is leuk (maar zonder communicater speel ik toch liever achter de computer)

maar Mech Assault Rulez.. ik ben erg onder de indruk van de on-line game play (ik suck .... maar het spelen is gewoon ontzettend fun.).. en het kan alleen maar beter worden met de nieuwe downloadable content 2 mechs een nieuw level en Capture the Flag!

en dat samen met een comunicator ... dan heb je een killer game!

Deel Deze Pagina