SOF2: ik kom niet verder!!!!!!! aargh

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goldfish, 28 jun 2003.

1. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    aargh ik kom niet verder met sof2!!

ik zit nu bij die trainstation, ik ben in die grote ruimte met een paar vrachtwagens en een trap naarboven. van de trap kan je op een soort buis springen, en via die buis kan je naar een ander bovengelegen gedeelte. ik heb iedereen onopgemerkt dood gemaakt, maar alle deuren zitten dicht, en de ruimtes waarvan de deuren wel open zijn, zijn onbelangrijk.

waar de fok moet ik heen???

2. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet meer precies maar ik ben daar ook geweest en heb het uitgespeeld.

3. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ow... euh ok

weet je echt niet meer wat je ongeveer moest doen?

4. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Ja het was lang geleden en ik weet niet precies waar je bent. (Ik heb de pc versie gespeeld.

5. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    nou laat ik dan maar eens een uitgebreidde superuitleg geven:

ik zit dus nogsteeds in praag, en ik moet ene docter *russische naam* extracten.

nu zit hij in de trein en ik moet de remmen loshalen ofsow. ik ben net door 1 of ander gat gekropen en dan kan ik naar beneden, daar kan ik een soort van garage in. in die garage staan veel dozen, 2 vrachtwagens en er zijn 2 guards. die guards heb ik allebei al dood.

ik kan naar boven via die trap, en als ik daar boven ben, kan ik overspringen naar een buis, en via die buis kan ik naar een ander bovengelegen stuk van de garage lopen

hier is 1 deur open en als ik daar doorheen ga staat er 1 guard die belachelijk makkelijk dood te maken is (zijn ze allemaal eigenlijk) hij kijkt uit een brede, rechthoekige opening. als je hier doorheen kijkt zie je de trein. je kan verder lopen naar een soort gang met ong 3 deuren, maar die zijn allemaal dicht. als ik nu verder loop kom ik weer op dat bovengelegen stuk.

ik snap der echt geen reet van ik heb echt alles al uitgeprobeerd.

6. HeadcollectorNL

HeadcollectorNL Killing Machine

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sof2 op de pc al uitgespeeld, het is al lang geleden dat ik het gespeeld heb, maar volgens mij moet je met je pistol 2 dozen kapot maken die de weg blokeren.
    Als dit fout is dan weet ik het binnenkort wel hoe je verder moet komen, ik speel hem nu ook op de xbox en ik ben bijna in dat level.

7. HeadcollectorNL

HeadcollectorNL Killing Machine

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat level net uit gespeeld, met die dozen kapot maken had je al gedaan, dus dat is fout.

dit moet je doen om verder te komen:
    Die laatste Guard die je dood gemaakt hebt, die kijkt uit een brede, rechthoekige opening, door die opening moet je bukkent doorheen. Dan moet je langs de rand die onder die opening zit naar rechts lopen, als je aan het eind bent spring je eraf. Dan zie je een trap daar moet je naar boven gaan, daar staat een guard (natuurlijk weer met zn rug naar jouw toe) die maak je dood.
    Dan zie je rechts van je 8 hendels, 1 van die hendels moet je over halen en dan heb je het level gehaald.

8. Seahawk

Seahawk X-box addict

Leuk Bevonden:
    0
    lol, ik had hetzelfde probleem, echter bij mij gaat die irritante alarm sirene af, ben nu dus nog aan het zoeken, maar zal jou welkome tip eens proberen (heb niet de thread gestart), maar Thx anyway

9. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
  10. Headcollector1

Leuk Bevonden:
    0
    Ah dat probleem heb ik ook gehad, eerst moet ik weten met welk wapen maak je de Guards dood??

Laatst bewerkt: 30 jun 2003
  11. Seahawk

Seahawk X-box addict

Leuk Bevonden:
    0
    Nu met een Knive, en dan blijt het alarm afstaan, echter waar die grote witte vloeistof tank staat, daar ga ik dan naar binnen, en leg een guard om, maarwordt dan gespot door die ene die achterin bovenin staat!!!

12. Headcollector1

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet wel met een knife in zn kop gooien anders is ie niet dood. Als he hem met je achterkant van je pistol staat dan valt hij gelijk op de grond alleen dan is hij nog niet dood, dan is hij bewusteloos en ongeveer naar 5 min komt ie weer bij en doet hij het alarm aan. Maar ik deed het eerst met pistol, als hij dan op de grond licht moet je je mes pakken en snij je zn kop eraf (weet je zeker dat hij dood is :D).

En dat die man daar bovenstaat. In die garage zijn 2 guards aan het praten, als er 1 later weg loopt (naar de richting van de trap) moet je die blijft staan een knife in z'n kop gooien, dan ren je gelijk naar die andere guard toe en daar gooi je dan ook een knife in z'n kop. Je moet het best snel doen anders staan die guards alweer boven en ziet ie je

Laatst bewerkt: 1 jul 2003
  13. Seahawk

Seahawk X-box addict

Leuk Bevonden:
    0
    ok, ga ik wel weer ff proberen, thx for the reply!!!

Deel Deze Pagina