sof2 meevaller of tegevaller????

Discussie in 'Algemeen' gestart door el powkoz, 29 aug 2003.

1. el powkoz

el powkoz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het spel geleent van een maat, en ik verwachte eigelijk wel veel van dit spel maar het viel tege. ik had het gevoel dat het eerste deel van gameplay op de pc veeeel beter was. en de graphics sloegen af en toe ook wel swaar tegen. nu vroeg ik me af wat jullie van dit spel vonden?:confused:

2. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Op de PC vind ik hem zwaar ownen. Speel het nog steeds online en op LAN's. Ik heb hem ook op de xbox gespeeld en moet zeggen dat ik het echt jammer vind dat ie zo verneukt is.

Deze game is de xbox niet waard

Antwoord op jouw vraag: Een tegenvaller dus (op de xbox dan he)

3. Meneer Eric

Meneer Eric High Performer

Leuk Bevonden:
    0
  4. BOND

BOND cu on live :)

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet dat spel gewoon op live spelen dan is het veel mooier vooral met de 4 nieuwe mappen.

5. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Als ING een 5,8 geef wil dat nog niet zeggen dat het een slecht spel is, dat us hun mening.
    Ik vind het spel off-line een 6'je waard en online een 8, als je het wat langer gaat spelen wordt het veel leuker

Er is trouwen een centrale thread over SOF2, daar staan geloof ik ook wat meningen over SOF2.
    Link: [Centraal] SOF2

6. Paauwtje

Paauwtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    kijk als ik deze verhalen hoor gaat het er mee door op pc kan ik in komen.
    ook zeggen julie dat hij de Xbox niet waard is ik heb het nog niet gezien maar na deze reacties weet ik wel dat ik het eerst wil zien voor ik het koop wat ikm toch al niet van plan was.

maar ik denk dat ik hem ook op de PC al niks vond.
    maar ja dat is mijn mening ik wastoch niet van plan hem te kopen maar toch nu ze dit zeggen wil ik het wel eens zien.
    kijk dat ik het niets vind is een zaak van smaak
    zo doe wat je wilt maar ik doe het niet.
    Hij is de Xbox niet waard dus

7. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    de single gameplayer vind ik tegenvallen, maar live is het een top spel lekker knallen, vooral ctf is cool.

8. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel zelf ook op de xbox en op de pc en het is op de xbox en een zwaar verwaarloosd spel. Ook over live. Het communiceren gaat echt heel vaak je kan niet net zoals in anders games praten met elkaar en het werkt vaag. De graphics van de game zijn echt de xbox niet waardig. De modelen bewegen zich als houten klaasen. Om over het geluid maar niets te zeggen. Echt als je iemand hoord lopen lijkt het net of gabber piet weer een nieuwe hit heeft. En als ik dan ga kijken naar de maps deze zijn vaak erg donker en zie je erg weining zelf met mijn brightness van mijn tv op vol zie ik geen ruk.

Nee het had een erg mooie titel kunnen zijn maar is het gewoon niet geworden. Deel dan ook de mening van ign.

Wil je dit spel spelen kun je het gewoon het beste doen op de PC. RTCW komt naar mijn idee toch beter tot zijn recht op xboxlive als op de PC.

Nee geen topper. Mijn mening SLECHTE POORT!!!

9. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Nou ik heb de xbox versie niet gespeeld maar die is dus blijkbaar slechter dan de pc versie. Die heb ik wel gehad en die vind ik goed waardeloos. Graphics stellen niet al te veel voor ( radeon 9600 pro kan er niet veel bijzonders van maken), geen dynamic lighting, totaal niet origineel. Kortom ***spel.

10. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu kun je dit spel ook op de pc niet vergelijken met de spellen van nu en de video kaarten van nu het spel is natuurlijk al een paar jaartje oud dus dat neem ik de PC versie niet kwalijk. Wat ik de xbox versie kwalijk neem tov de PC is gewoon dat de besturing niet lakker is het tempo in het spel is sloom en dan ook nog slechte graphics en geluid maken voor mij sof2 een slecht spel. Omdan nog 1 plus te geven aan het spel is de hoeveelheid downloadble content die er is. Is echt een van de weininge die zoveel maps bied. Maar dan is het niet speelt heb je er ook niet zo veel aan.

Greetz MisTicMac

11. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Mee eens, en ik wet cker dat mensen SOF2 een kut spel vinden dat ze mssn net een half uurtje hebben gespeeld.

12. Ghost

Ghost XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1
    en ik weet zeker dat als je het spel al 2/3 jaar op de pc gespeelt heb, is de xbox versie 3x niks..

Geloof mij nou maar

13. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk het niet heb echt een paar weken het spel gespeeld maar het kan me niet boeien erger me aan het geluid de controles graphics. Nee kan het echt niet warm of koud van worden.

14. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Oke de PC versie is natuurlijk beter en ja ze hadden hem beter kunnen poorten, maar om nu te gaan zeggen dat het een kut spel is vind ik ook te ver (en nou praat ik over multiplayer gedeelte). Je moet het ook niet gaan vergelijk met pc maar met wat er allemal voor op de xbox qua FPS verkrijgbaar is. Dan denk je natuurlijk gelijk aan RTCW, maar ik vind persoonlijk RTCW niet veel aan, daarom dat ik SOF2 heb gekocht.

15. Ghost

Ghost XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1
    Precies het gaat erom of het goed gepoort is, bij RTCW hebben ze dat subliem gedaan. De controls zijn enorm fijn+mooie graphics, nieuwe levels in singleplayer+tegenstanders. Communicator en mogelijke nieuwe levels downloaden (die waarschijnlijk moet voor betalen).

En als ik de voordelen van SOF 2 ga opnoemen zijn dat er beduidend minder:
    Nieuwe sof2 multiplayer levels,communicator en dat is het.

16. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb het spel nog niet gespeeld... maar de grafics vallen wel aardig tegen.. van wat ik gezien heb dan..

Deel Deze Pagina