soft en hardware

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door nielzo, 11 nov 2002.

1. nielzo

nielzo Guest

kan je de software uit amerika ook op je xbox spelen, want ik zie steeds allemaal mensen die zeggen van: ja ik importeer hem wel maar dat kan toch niet want europa heeft toch pal en amerika ntsc. en kan je ook hardware importeren en dan dat op je xbox gebruiken?

en nog een vraag: op www.dvdboxoffice.com kan je spellen en hardware bestellen maar dat kan ik toch niet gebruiken voor mijn pal box. want anders ga ik vandaag nog bruteforce bestellen en noch 10 andere spellen}:] :D :p

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Tsja Brute Force is nog lang niet uit, ook niet in Canada :)

NTSC (US) games kan je niet spelen op een PAL (Europa) Xbox.

3. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dvdboxoffice is betrouwbare toko in elk geval, bestel er al een paar jaar mijn dvd-tjes.

4. nielzo

nielzo Guest

oke maar ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag.
    is er iemand die mij kan helpen?

5. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wouter heeft al antwoord gegeven. Als je een PAL xbox (in orginele staat) hebt, kun je geen NTSC software draaien.

6. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    geen software (games)
    wel hardware: controllers etc.

btw: bij de dvd kit stelt je xbox de regio in aan de hand van waar de dvd kit vandaan kom, dus met een amerikaanse dvd kit kan je geen dvd's uit de europeese regio afspelen.

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Sinds wanneer worden mijn antwoorden genegeerd?

"NTSC (US) games kan je niet spelen op een PAL (Europa) Xbox." Is precies wat je vroeg...

8. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    waar kan ik ntsc xbox spellen bestellen? bij www.dvdboxoffice.com heb ik gekeken maar daar kan je alleen met credit card betalen is er ook een site die aan rembours doet?

Deel Deze Pagina