Ik heb bij software wat koppelingen van games enz. staan, die linken naar een al verwijderd exe bestand. Ik kan ze niet deleten. Hierdoor kan ik de games niet reinstallen(omdat de installatie dan een error geeft dat er al een bestand in het software menu staat). Ik heb via regedit al bij Current user en Lokal machine alle dingen verwijderd van de desgewenste programma's(quake 4 en AOE3, beide demo's), maar ze blijven in software staan.
Ik krijg altijd een melding, als het nog in het software menu staat, dat je het uit de lijst kan verwijderen. Als je dat doet, pakt ie de files die nog op de computer niet meer als AoE3 oid. Dan moet je gewoon op wijzigen/verwijderen drukken in software, en dan hoort die melding te komen. Als dat niet komt zou ik het echt niet weten.
Het probleem is dat ik de game heb verwijderd, maar de link blijft bij software staan. Ik heb nu Uninstall 2006 gebruikt, heb daarmee alles uit het register en uit het software gehaald, maar toch, de melding bij games blijft...
Quake 4 gaf inderdaad aan dat er nog sporen op de pc stonden, maar via de uninstall shield wizard werkt het gewoon niet, omdat het desbetreffende uninstall.exe bestand ontbreekt. Dit is te zien aan het laad-balkje van uninstallshield, deze stopt op de heflt, en de uninstallshield wizard wordt dan afgesloten, zonder gewenst resultaat. Misschien nog een paar pc-profs die zich hier aan willen wagen?
dat moet zeker te doen zijn, verder een tip: gebruik die lijst van software gewoon altijd om dingen te verwijderen.......dan heb je dit gedoe ook niet