soldier front thread zoek members voor je clan zoek zelf een clan praat hier over alles wat te maken heeft met soldier front! glitchen hoe gaat dat? succes met sf
http://forum.xboxworld.nl/forumdisplay.php?f=54 Moet je hier zijn. Ik zal even vragen of een moderator hem wilt verplaatsen. O, dat heeft Cookie liever niet, dus zal het niet meer doen.
Soldierfront is een gratis online schietspel van IJJI, je kan een clan maken waarbij je members voor kan werfen. Mijn mening: Soldierfront wordt op den duur erg saai, omdat er erg weinig nieuwe maps(areas) bij komen waarin je kan battlen, vaak wordt er alleen gescholden omdat ''niemand zich aan de regels houdt'', inclusief diegene die dit rond bazuinen .
Wat mij vaak opvalt is dat het vaak 13 jarige kinderen zijn die deze game gaan spelen omdat ze geen X360 met CoD4 kunnen betalen ofzo, of dat ze daarvoor te slecht zijn. Wel leuk dat ze dan met z'n allen een gratis shooter gaan spelen, ben benieuwd hoe een gemiddeld potje eruit ziet. Toppunt is nog wel glitchen in een gratis game, en je dan goed voelen
Misschien een beter startpost maken de volgende keer . Ik herinner mij nu ook nog die ow-zo-goeie-tijden. Opzich vond ik het echt heel leuk destijds, maar met knallers als Resistance, Killzone 2 en de COD serie speel ik dit niet meer. Maar nogmaals ik had er toch erg veel plezier aangehad.