Weet iemand of je Soldier of Fortune 2 via XBOX Live kan spelen. Ik heb wel iets gevonden over Downloadable contents, maar verder niks over een Live Multiplayer. En nog een vraagje, is SoF2 beter dan Return to Castle Wolfenstein??? Voor de Admins: Srry dat ik iets nieuws over SoF2 maak, maar niemand op het SoF2 forum gaf antwoord op deze vraag, en zo komt ik makkelijker onder de aandacht, hij kan dus ook dicht als er antwoord op is!!
Ja, je kan hem op Xbox Live spelen, maar ik heb het spel zelf niet, dus of hij beter is als RtCW:ToW weet ik niet.
He ik heb het spel zelf gehad en ik wil 1 ding zeggen: SOLDIER OF FORTUNE 2 ZUIGT!! Wat een k#t spel zeg ik heb nu 11 live spellen en 21 offline spellen en dit is een van de waardeloze spellen die ik tot nu heb gehad op bruce lee en wacked na dan.De graphics zijn zwaar achter haald het geluid is helemaal erg praten we al helemaal niet over de gameplay (voorbeeld vijanden die je duidelijk in het hoofd schiet van 2m afstand en dan gewoon niet dood gaan,computer tegenstanders die tegen een muur blijven aan lopen echt slecht) en dan hebben we het nog niet over online spelen gehad je moet onwijs lang wachten bij Quikmatch en Optimatch voordat ie servers vindt.Het spel speelt niet soepel en happert vaak (net alsof ie de level bijlaad onder het spelen)dat kan toch niet bij snelle 1ste person shooters dat moet soepel lopen. 1 plus punt in het spel vindt ik de wapens die je kunt kiezen die zijn relaxed.Ik en 9 andere live spelers (waarmee ik dagelijks speel) hadden hem allemaal de eerste dag gehaald en na 1 dag allemaal weer omgeruild.Je kan beter je geld besteden aan goede LIVE spellen zoals Unreal Championship,RTCW,Moto GP2 ,MM3 ect. LTTR WarriorSan
tnx WarriorSan, ik had eigenlijk wel meer verwacht van dit spel op de Xbox.. op de pc was het wel een goed spel.. on-line ga ik het binnenkort ff proberen.. een vriend van mij heeft het.. ik ben benieuwd