http://archief.xboxworld.nl/index.php?show=news&id=3789 Yeah! Ik zat echt te wachten op een nieuwe game van Appaloosa, Ecco was zo vet dus ik heb echt hoop dat deze game heel stoer wordt
Ik denk wel dat de vrijheid in het spel beperkt is maar de interactiviteit is in ieder geval goed in elkaar gestoken je haaitje beweegt blijkbaar ook zeer soepel wat ook een goed ding is
Toch heb ik liever een nieuwe Ecco op Xbox. Dit is geen bewezen leuk spelconcept, maar wel origineel. Toch denk ik dat of de vrijheid iets te groot is, of het gewoon een beetje een domme "shooter" wordt zoals aquanox. We'll see, dan heb ik zoals het er nu uitziet liever een arcade actie/adventure/platformer game zoals Ecco was.
Jullie moeten zulke originele ideeen toch echt meer gaan waarderen ipv gelijk een oordeel te vellen of dit spel wel of niet goed is. Ik ben echt blij dat er nog steeds spelontwikkelaars zijn die echt iets origineels willen scheppen. Het spel zelf lijkt me op het eerste gezicht erg tof, bijna iedereen heeft diep van binnen ook een grote angst voor haaien.. We will see.