Ik heb echt iets vaags bij PGR soms (heb het idee vooral bij controller port 1) dat de auto constant blijft remmen en dus eerst ff ligt de rem moet aanraken en daarna weer verder kan racen. Ik dus meteen even alle andere controllers geprobeerd en hoppa die doen het ook allemaal, zelfs de controller die ik kreeg bij mijn reward pack (had ik nog niet uitgepakt en PGR heb ik bij mijn reward pack gekregen dus die was net spik splinter nieuw) Ik heb het idee dat het een bug in het spel is, want in GEEN ander spel doet hij zoiets wat erop lijkt dat die trigger vasthangt. En ik heb 10 spellen nu (MotoGP staat er nog niet bij) dus vind het erg vaag. What can it be?
ik heb hetzelfde probleem, alleen bij mij doet mijn controller dit ook bij andere spellen (bv. Genma Onimusha, blijven blocken). Ik denk niet dat het een bug in het spel is, maar iets in de controller wat niet goed werkt ... nadat je een tikje tegen je trigger hebt gegeven is het probleem inderdaad (eventjes) opgelost. Is wel ongelooflijk irritant. Ik krijg er ook pas last van na een tijdje gespeeld te hebben, met mijn 2de controller heb ik er tot nu toe nog geen last van gehad ... mssl ...
dit was al aan bod in eerdere topics, ik had dit probleem ook (bij PGR) en mijn Controller, teruggebracht naar winkel , Nieuwe , en nooit meer dat probleem gehad .. ligt aan controller als het goed is.