Plaats hier je favorieten Game song bijvoorbeeld: Madder - Groove Armada is van Rayman 3 Crystal Methode - Name of the game is van Splintercell Wat zijn jullie favorieten?
Maar mensen toch er zijn toch zat andere dan alleen die Halo Theme kijk bijvoorbeeld naar mijn post en daarnaast zijn er nog zat andere
Halo OST Metroid Prime Themes Keep Hope Alive (zat ergens in een FIFA, ook theme van Third Watch) Blur - Song 2 (FIFA) Aantal nrs uit PGR ook erg cool, weet alleen zo gauw de namen niet. Wall of Shame uit Need for Speed pff zoveel eigenlijk
Exactly Hell march (red allert) name of the game (SC) En nog wel meer maar daar kom ik nu ff niet op.
F-zero X Guitar - precieze naam weet ik niet, Big Blue theme in ieder geval.. zeer zeldzaam op Kazaa heb ik al gemerkt..
Ja inderdaad Jsrf The latch brothers - Koto stomp Scapegoat Wax - Aisle 10 Hideki Naganuma - The concept of love Guitar Vader - I love love you
dat nummer uit jsrf met dat zinnetje: i was cooking for my son and his wife. weet nie op de een of andere manier vonk da grappig. maar beste soundtrack is wel gta3 d8 ik zo. Naja als je het een soundtrack kunt noemen. Maar die radio stations zijn echt vet.
Weliswaar geen XBox game, maar het nummer Suteki Da Ne van Rikku uit Final Fantasy 10 vind ik echt geweldig. Nu moet ik zeggen dat ik de muziek uit de FF serie altijd al geweldig en zwaar sfeerbepalend heb bevonden.