Uitgever: Sega Sammy Holdings Ontwikkelaar: Sega Sammy Holdings Genre: - Release: TBA Consoles: Vermoedelijk Xbox 360 & Playstation 3 Op dit moment zijn er nog geen trailers of informatie vrijgegeven Meer Screens!
Inderdaad, die grafische stijl is super. Ik heb alleen nog nooit gehoord van Sega Sammy Holdings. Waar moet ik die van kennen?
Dat is gewoon het huidige bedrijf waar Sega een onderdeel van is. Een jaar of 3 geleden is Sega gefuseerd met Sammy. Sammy heeft ook wel wat spellen gemaakt, maar is vooral bekend met gokautomaten.
In de trailer lijkt het of ze de gameplay grotendeels 2D hebben gehouden. Dat zou voor mij een pluspunt zijn, want volledig 3D werkt bij Sonic niet. In ieder geval niet bij de laatste delen. Dus ik hoop dat het spel lijkt op Pandemonium op de Playstation en Klonoa voor de Playstation 2. Dat zijn gewoon 2D spellen waarbij de wereld met je meedraait. Qua controls gaat dat veel beter werken aangezien de controls bij Sonic vaak slecht zijn uitgewerkt.
Het ziet er echt tof uit, zeker de grafische stijl vind ik indrukwekkend. En inderdaad, hopen dat deze wel goed wordt.
Kan het niet méér eens zijn met de mensen hierboven. Van mij hoeven al die neppe extra characters er ook niet in. Alleen Sonic met evt Tales en Knuckles is genoeg voor mij
Als sonic fan vond ik het vorige deel écht niet te pruimen. (al was sonic adventure op de Dreamcast gewoon erg goed, zeker omdat die game je zo'n snelheid gevoel gaf, wat nou'ja sonic 3 miste) Na het zien van die gameplay, 2D style weer ziet er echt vet uit .
plaatjes: info: Nieuws: Meer Sonic Unleashed details Sonic leek dood en begraven te zijn na het vorige misbaksel op de next-gen consoles, met Sonic Unleashed laat de blauwe egel echter zien dat hij nog springvol met leven zit. Diverse partijen kregen de kans om de egel alvast onder de knoppen te krijgen, hier kwamen de volgende details uit naar voren: - Het spel kent een soort dorpsplein waar Sonic met andere karakters kan praten, waarbij je meer leert over het verhaal. Heb je geen zin in verhaallijnen, dan kun je direct in een portaal stappen om naar een level te gaan. - Hoewel we vooral levels in daglicht zagen zijn er ook nachtlevels. Wellicht dat we hier ook meer te weten komen over Sonics mogelijke transformatie tot weerwolf, dit is echter nog niet bekend [Op sommige artworks was een weerwolf te zien - Red.], wel gaven de makers aan dat we in het donker een nieuw gameplay element zien en dat het niet simpelweg een ander kleurenpallet is. - Een van de levels die tentoongesteld werd was voor zo'n 80 procent afgewerkt. Het spel loopt op de Hedgehog engine waar SEGA in 2005 mee begonnen is. Het level zal er scherp uit op de Xbox 360, met hier en daar wat blureffecten. Hoewel er nog wat pop-up waarneembaar was zal dit waarschijnlijk weggewerkt zijn in de definitieve versie. - De engine is gemaakt om 2D en 3D beelden snel af te kunnen laten wisselen. Er is gelukkig goed nieuws voor de klassieke Sonic fans, het spel is voornamelijk vanuit de klassieke 2D view opgebouwd, inclusief de sprongen en loopings van toen. - Nieuw is de Ring Energy Meter, een meter die zich opvult wanneer je ringen pakt. Hoe meer ringen je snel achter elkaar pakt, hoe sneller de meter zich vult. Eenmaal volledig gevuld, dan kan de meter omgezet worden in een snelheidsboost. - Tijdens het spelen kun je gebruik maken van de Sonic Drift en Quick Step. De eerste is te vergelijken met een slip in Mario Kart waarmee je een bocht snel door kunt komen, de tweede laat je links of rechts rennen door de linker of rechter bumper in te drukken. - Een level kent meerdere vertakkingen waar je als speler uit kunt kiezen, het level dat tentoongesteld werd had er ongeveer 15. Wanneer Sonic op zijn vertakking af rent kijk je over zijn schouder mee en krijg je een beperkte tijd om een keuze te maken welke kant je op gaat, afhankelijk van welke knop je indrukt. Wanneer er slechts twee mogelijkheden zijn druk je simpelweg naar links of naar rechts. - Het spel kent afwisseling in de vorm van on-rail stukjes waarbij je op een rails naar beneden glijdt, iets wat volgens de toeschouwers zeer saai was. Daarnaast zijn er ook quick-time events, waarbij je tijdig de corresponderende actie van het scherm over dient te nemen om falen te voorkomen.
[ign]14242719&downloadURL=http://xbox360movies.ign.com/xbox360/video/article/881/881906/sonic_unleased_trailer_061608_flvlowwide.flv[/ign] Snel... Lijkt iig een stuk beter te worden dan de vorige Sonic titel.
Wow. Dat ziet er bruut uit! AL die huisjes op die snelheid, zonder ook maar een klein beetje FPS drop! Heb onlangs Sonic the Hedgehog 2 (De oude Arcade versie uit 1992) weer gespeeld, en dat was gruwlijk
Eindelijk een Sonic titel waar ik een beetje naar uit begin te kijken. De vorige Sonic titels konden me vanaf het eerste moment al niet boeien. Al vond ik Sonic Heroes nog wel erg tof. Maar deze Sonic ziet er tot dusver verrassend leuk uit