Sonic Unleashed

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 23 mrt 2008.

1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856

Uitgever: Sega Sammy Holdings
    Ontwikkelaar: Sega Sammy Holdings
    Genre: -
    Release: TBA
    Consoles: Vermoedelijk Xbox 360 & Playstation 3

Op dit moment zijn er nog geen trailers of informatie vrijgegeven

Meer Screens!

2. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er echt schitterend uit!

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Slechter dan de vorige game kan ie iig niet zijn. :+

4. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Inderdaad, die grafische stijl is super. Ik heb alleen nog nooit gehoord van Sega Sammy Holdings. Waar moet ik die van kennen?

5. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Dat is gewoon het huidige bedrijf waar Sega een onderdeel van is. Een jaar of 3 geleden is Sega gefuseerd met Sammy. Sammy heeft ook wel wat spellen gemaakt, maar is vooral bekend met gokautomaten.

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    [yt]kOI0kHe_tT8[/yt]

7. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het ziet er ontzettend mooi uit, maar laat ze nou asjeblieft eens hun best doen op de gameplay!

8. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856

Het ziet er leuk uit, hopelijk dat het dit keer wel goed word.

9. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    In de trailer lijkt het of ze de gameplay grotendeels 2D hebben gehouden. Dat zou voor mij een pluspunt zijn, want volledig 3D werkt bij Sonic niet. In ieder geval niet bij de laatste delen. Dus ik hoop dat het spel lijkt op Pandemonium op de Playstation en Klonoa voor de Playstation 2. Dat zijn gewoon 2D spellen waarbij de wereld met je meedraait. Qua controls gaat dat veel beter werken aangezien de controls bij Sonic vaak slecht zijn uitgewerkt.

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Het ziet er echt tof uit, zeker de grafische stijl vind ik indrukwekkend. En inderdaad, hopen dat deze wel goed wordt.

11. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Kan het niet méér eens zijn met de mensen hierboven.

Van mij hoeven al die neppe extra characters er ook niet in.

Alleen Sonic met evt Tales en Knuckles is genoeg voor mij

Laatst bewerkt: 23 mrt 2008
  12. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Als sonic fan vond ik het vorige deel écht niet te pruimen. (al was sonic adventure op de Dreamcast gewoon erg goed, zeker omdat die game je zo'n snelheid gevoel gaf, wat nou'ja sonic 3 miste)

Na het zien van die gameplay, 2D style weer ziet er echt vet uit :D.

Laatst bewerkt: 23 mrt 2008
  13. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    :thumbs:

14. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
  15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    plaatjes:

info:
    Nieuws: Meer Sonic Unleashed details

Sonic leek dood en begraven te zijn na het vorige misbaksel op de next-gen consoles, met Sonic Unleashed laat de blauwe egel echter zien dat hij nog springvol met leven zit.
    Diverse partijen kregen de kans om de egel alvast onder de knoppen te krijgen, hier kwamen de volgende details uit naar voren:

- Het spel kent een soort dorpsplein waar Sonic met andere karakters kan praten, waarbij je meer leert over het verhaal. Heb je geen zin in verhaallijnen, dan kun je direct in een portaal stappen om naar een level te gaan.

- Hoewel we vooral levels in daglicht zagen zijn er ook nachtlevels. Wellicht dat we hier ook meer te weten komen over Sonics mogelijke transformatie tot weerwolf, dit is echter nog niet bekend [Op sommige artworks was een weerwolf te zien - Red.], wel gaven de makers aan dat we in het donker een nieuw gameplay element zien en dat het niet simpelweg een ander kleurenpallet is.

- Een van de levels die tentoongesteld werd was voor zo'n 80 procent afgewerkt. Het spel loopt op de Hedgehog engine waar SEGA in 2005 mee begonnen is. Het level zal er scherp uit op de Xbox 360, met hier en daar wat blureffecten. Hoewel er nog wat pop-up waarneembaar was zal dit waarschijnlijk weggewerkt zijn in de definitieve versie.

- De engine is gemaakt om 2D en 3D beelden snel af te kunnen laten wisselen. Er is gelukkig goed nieuws voor de klassieke Sonic fans, het spel is voornamelijk vanuit de klassieke 2D view opgebouwd, inclusief de sprongen en loopings van toen.

- Nieuw is de Ring Energy Meter, een meter die zich opvult wanneer je ringen pakt. Hoe meer ringen je snel achter elkaar pakt, hoe sneller de meter zich vult. Eenmaal volledig gevuld, dan kan de meter omgezet worden in een snelheidsboost.

- Tijdens het spelen kun je gebruik maken van de Sonic Drift en Quick Step. De eerste is te vergelijken met een slip in Mario Kart waarmee je een bocht snel door kunt komen, de tweede laat je links of rechts rennen door de linker of rechter bumper in te drukken.

- Een level kent meerdere vertakkingen waar je als speler uit kunt kiezen, het level dat tentoongesteld werd had er ongeveer 15. Wanneer Sonic op zijn vertakking af rent kijk je over zijn schouder mee en krijg je een beperkte tijd om een keuze te maken welke kant je op gaat, afhankelijk van welke knop je indrukt. Wanneer er slechts twee mogelijkheden zijn druk je simpelweg naar links of naar rechts.

- Het spel kent afwisseling in de vorm van on-rail stukjes waarbij je op een rails naar beneden glijdt, iets wat volgens de toeschouwers zeer saai was. Daarnaast zijn er ook quick-time events, waarbij je tijdig de corresponderende actie van het scherm over dient te nemen om falen te voorkomen.

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    [ign]14242719&downloadURL=http://xbox360movies.ign.com/xbox360/video/article/881/881906/sonic_unleased_trailer_061608_flvlowwide.flv[/ign]

Snel... :9
    Lijkt iig een stuk beter te worden dan de vorige Sonic titel.

17. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Wow. Dat ziet er bruut uit! AL die huisjes op die snelheid, zonder ook maar een klein beetje FPS drop!

Heb onlangs Sonic the Hedgehog 2 (De oude Arcade versie uit 1992) weer gespeeld, en dat was gruwlijk :9

18. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Eindelijk een Sonic titel waar ik een beetje naar uit begin te kijken. De vorige Sonic titels konden me vanaf het eerste moment al niet boeien. Al vond ik Sonic Heroes nog wel erg tof. Maar deze Sonic ziet er tot dusver verrassend leuk uit

19. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ziet er bruut uit:)

En dat terwijl ik Sonic altijd afkraak:9

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dit is dezelfde trailer als ik eerder heb gepost, maar dan in HD.
    yum. :9

[gt]35616[/gt]

Deel Deze Pagina