hoi ik heb een probleem met sonic heroes ik zit bij zo'n spook kasteel ik ben al redelijk ver in dat kasteel nu ben ik bij een gedeelte dat je met zo'n ring die aan een kabel hangt. aan die ring moet je naar beneden in een soort van put.. dan kom je in een kamertje met hele rare wanden en vloer, zart-wit gestreept. er zweven allemaal van die pompoenen. Dan moet je 3 switches aanraken en dan met sonic de muntjes met X achtervolgen je komt nu op een plateau. je kunt rechtdoor / rechts / links één voor speed, één voor fly en één voor strength bij strength snap ik nog hoe je terug moet maar bij speed snap ik er niets van ze zeggen dat je de pompoenen als tredes moet gebruiken maar ik begrijp het niet. ik zit al een week vast en fly snap ik ook niet HELP ME
Oke als het goed is kom je met speed allemaal pompoenen tegen. Spring er op en dan naar de volgende. MAAR niet te snel anders lukt het niet. En fly dan moet je volgens mij gewoon platvorm voor platvorm vliegen. Als je ze alle 3 heb gehaald: Speed, Power en Fly dan kan je verder...
@ darkpukner NL, reageer dan niet.... @ ajax, simpel gezegd: je komt aan de binnenkant van een soort zon, daarin zijn 3 plateus voor alle 3 de "krachten". daar moet je heen, switch en dan weer met hindernis baan terug naar 1e plateau.. ik ben in het begin van het spel trouwens rechtdoor gegaan, volensmij kon je ook links of rechts af...