1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sony doet lame met PS3

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door WouteR, 16 nov 2001.

  1. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Dit vind ik nou gewoon lame, de PS3 zal veeel krachtiger zijn dan de Xbox en NGC. Deze 2 consoles krijgen dan nauwelijks de kans.. de vaste Playstation achterban zal sowieso de PS3 kopen, en de mensen die gewoon gaan voor de sterkste console (of niet echt een voorkeur hebben) zullen dan ook al voor de PS3 gaan... Xbox en NGC zijn dan snel afgedankt.. ok Nintendo komt dan waarschijnlijk daarna met een nog betere console.. en ik denk niet dat MS het bij dit console avontuurtje houd..

    dus stelling :) Sony doet lame }:]
     
  2. Tijman

    Tijman Player

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat microsoft te laat een nieuwe console hebben gelaunched, nu is sony veel langzamer.
    Kortom gewoon lame van Microsoft.
     
  3. Onimusha

    Onimusha Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Van mij mogen ze die PS3 op de markt brengen maar dat ding wordt dan zo ontiegelijk duur, ik zweer je het Sony moet denk ik eerst ff naa denken. En volgens mij voelt een ps2er zich dan wel zwaar genaait door sony en gaat ie voor de xbox8) 8) 8) 8)
     
  4. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Sony zit natuurlijk met een klein dilemma..

    Sony is druk bezig met de PS3, waarschijnlijk krijgt het weer een PS2 syndroom omdat er misschien een nieuwe Nintendo uitkomt 2 jaar na de PS3 :).. dus eerder uitbrengen zou meer kansen voor de PS3 bieden.. maar dat gaat natuurlijk mislukken..

    [lompe ideeen mode]ik vind dat MS, Nintendo en Sony moeten afspreken wanneer ze een nieuwe console uitbrengen, zodat het een beetje eerlijk blijft en het een ECHTE war wordt :D[/lompe ideeen mode]
     
  5. Onimusha

    Onimusha Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    ja daar ben ik het met je eens gewoon allemaal op de zlefde dag lanseren.8)
     
  6. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    ja, precies, want dit werkt niet he, dan kan je nooit langer dan 2 jaar een console hebben, wil je een beetje bij blijven, want als er van één een nieuwe komt, kan je je ouwe wel wech gooien, want dan komen er geen games meer voor uit, waar gaat dit heen:confused:
     
  7. Micro$oft

    Micro$oft Gamecube Die-hard!!

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat Sony het aandurft om binnen 2 a 3 jaar een nieuwe console uit te brengen. Dat geeft hun een veel te groot gezichts verlies, dat geeft ook een nog ondankbare indruk tegen over die domme figuren die de console voor een dikke 1149 piek hebben moeten neer leggen, dat zijn namelijk de echte die-hards, maar of ze de volgende keer zo 'generuus' zijn? Wat dat betreft heeft de Gamecube een voordeel... de prijs van Gamecube is nu al laag, rond de vijfhonderd gulden, dus dan ben je toch wel wat eerder geneigd om de volgende console te kopen dan de X-box/PS2 fans, die hebben allemaal al krom gelegen voor de eerste....
     
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik zal maar niet verder ingaan op de prijs vand e NGC die ik niet op de 500,- verwacht, maar ach

    Sony wordt gewoon de pineut :) De tijden van een console 4 tot 6 jaar hebben totdat er een nieuwe uitkomt is er niet meer bij..
     
  9. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    nee???¿¿¿???¿¿¿??? waarom niet dan, ik vind dat je een console minstens 5 jaar moet kunnen hebben
     
  10. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja dat bedoel ik dus ook : Maar als er om de 2 jaar een andere komt dan is het geen hol meer aan..
     
  11. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    nee, you can say that again:p
     

Deel Deze Pagina