1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Sony Home

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 7 mrt 2007.

  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Wel tof dat je beta tester bent. Je mag waarschijnlijk weinig zeggen vanwege de NDA zeker? Ik weet dat ik vroeger Xbox Live beta tester was en ook gebonden was aan mijn NDA
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Maar wat is Home nou eigenlijk? Kan het gezien worden als een soort vervanging van het 'dashboard'?
    Spellen opstarten, friendslist bekijken, video's kijken, PS Store browsen enz enz. (achievements checken? :9)
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    [gtuser]139445[/gtuser]

    ;)
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Er komt niks? Kun je anders ook ff een directe link posten? :)
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    fixed ;) ziet er goed uit :)
     
  6. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ;)

    Zoiets ja, het probleem is niet zozeer dat ik eruit geknikkerd wordt, maar Sony heeft al minder beta's doordat anderen het hebben verpest. Als iemand een onafgewerkt eindproduct ziet (of over leest) kan dat een behoorlijk slechte invloed hebben in de verkoop van een spel of het vertrouwen in de console. Met de gecrackte Warhawk Beta waren ze al niet blij en met de Home content op Youtube al helemaal niet.

    Home mag dan wel gratis zijn, maar ik gok erop dat je uiteindelijk alles kan wat je met de XMB ook kan. Veel negatieve info zou daarmee de verkoop van de console kunnen drukken. Nou houdt Sony de mogelijkheden nog altijd beknopt, maar ik vermoed dat Home uiteindelijk de grootste trekpleister van de PS3 moet worden.
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2008
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    stuur me een pm dan plaats ik het en dan heb jij niets gezegd :+
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    hmm.. gtuser tags? Die kende ik nog niet :9

    Maar ziet er iig wel leuk uit :)
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    OP de GDC komt trouwens meer info .. dus we kunnen nog even wachten
     
  10. MADLAX

    MADLAX PSN: MADLAX_NL

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
  11. MikMakMan

    MikMakMan Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    "Een anonieme medewerker van Sony Benelux heeft gemeld dat PlayStation Home in Europa vanaf april beschikbaar zal zijn voor het grote publiek"

    Nou dan weet je het wel weer, meestal is het gelul maar ik hoop dat het waar is :p
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Die anonieme bronnen binnen "Sony Benelux" zijn bijna altijd Bullshit.
    Hoe vaak hebben ze het al mis met de firmware's voor de PSP en PS3.
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Met die firmware zaten ze er meestal naast. Maar ik denk dat Home best wel eens in de lente zou kunnen verschijnen.
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Was toch al een gegeven? Dat de home beta in April voor iedereen open zou gaan. Maar nog wel de beta. Ik verwacht er persoonlijk niet veel meer van. Iig nu niet, het is gewoon te stil. Ze hadden het anders echt wel meer lopen hypen.
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Maar je hebt er nog geen toch?
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee.
    Komt zsm. :9
     
  19. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind je? Ik ben juist helemaal op de 360 uitgekeken door Achievements. Ik vind het het speelplezier bederven omdat je de game niet op een leuke manier kan uitspelen, maar continu op zoek bent naar Intell, 10.000 headshots aan het maken bent.

    Bij Uncharted leek het er al op dat ze eigelijk een exacte 1000 points kopie van de 360 willen. Ik zie veel liever een medalchest, met simpele dingetjes als de "game uitgespeeld op Easy/Normal/Hard".

    Ik beleef meer plezier aan games zonder achievements, dan games met achievements. Het probleem is dat je die achievements niet wilt negeren.
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Vaag verhaal. Als je er geen zin in hebt haal je ze toch gewoon niet? :confused:

    k vind het bij sommige games wel wat toevoegen zoals bij bijvoorbeeld Burnout Paradise. Sommige dingen probeer je alleen als er een 'prijs' tegenover staat.
    Bij Uncharted hoeft het wat mij betreft idd niet zo zeer, maar toch ga ik dan voor de 100 headshots ed.

    Wat ik wel zonde vind is dat je niet vaker bepaalde zaken unlocked. Heavenly Sword deed dit erg goed, stapels art, movies en zelfs twee animé afleveringen kon je 'winnen'. Dat soort dingen maken het voor mij wel de moeite waard en meer dan wat GS.

    Ik hoop dan ook echt dat je straks de trpohy's ook echt kan zien in je home. Lekker beetje beeldjes verzamelen :)
     

Deel Deze Pagina