Sony maakt nintendo rijk

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door hattrickrulez, 8 mei 2003.

1. hattrickrulez

hattrickrulez FootballFreestyler

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand wel eens gehoord over dat sony voor elk verkocht product met het psx logo erop geld aan nintend moet geven. Omdat die 2 bedrijven eerst samen aan eerst samen aan de pssx werkten maar nintendo is eruit gestapt(en ging de n64 ontwerpen) maar heeft altijd een aandeel in het logo en product psx gehouden.
    ANYONE?????

2. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Das niet waar... (geloof ik)
    Ik dacht dat Nintendo ze misschien ging aanklagen, maar dat ging net niet ofzow :confused:

Maar ze krijgen echt geen geld van Sony...

3. hattrickrulez

hattrickrulez FootballFreestyler

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het gehoord van iemand die in de business zit en al het nieuws en dergelijke al 15 jaar volgd.
    Hij wil ook samen met een vriend een gamesspeciaalzaak hier in assen beginnen.
    Misschien weet iemand anders hier nog wat van????

4. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    HAHA dat lijkt me sterk. Maar als dat zo is is dat echt wel een goede stunt zeg.

Dan zal nintendo nooit kapot gaan. Maar ik heb ook zo een vermoeden dat dat niet waar is.

5. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Omg....dit was gezegd in de Megaton Announcement periode
    Megaton= grootste hoax die het internet ooit gekend heeft:/
    Nintendo zou zogenaamd een aankondiging doen in December maar wat bleek...een of andere mongool had het verkeerd vertaald uit het Japans en het was dus gewoon de aankondiging van de game van Sammy Naruto.

6. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Nintendo is een paar jaar geleden wel naar de rechter gestapt om als nog de rechten in bezit te krijgen van de Playstation.
    Maar deze heeft Nintendo verloren.

7. the master

the master On Live I am thebest

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet dat er op www.cubezone.nl een groot stuk staat maar als nintendo dit weer door zou zetten want het stond ik de kleine lettertjes kunnen ze wel een paar miljoen of miljard kunnen krijgen en dan duurt het natuurlijk weer langer voordat ps3 uitkomt en dan komen hun later met hun console en dan gaan nintendo en ms tegen elkaar en dan gaat het om de games en de online functies maar als ze net zoals ea niet worden ondersteunt gaat nintendo winnen met console war

8. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zoals er al gezegd is nintendo had sony
    aangeklaagd maar die had hij verloren.
    meer heb ik er ook niet van gehoord

9. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Dit zou de Megaton zijn, maar achteraf bleek het verhaal (volgens www.gamemag.nl) in zijn geheel verzonnen door een Japans Magazine.

10. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    klopt toch?.. nintendo heeft toch gewoon aandelen in sony, en dan krijg je toch automatisch een deel van de winst?

Deel Deze Pagina