[PS4] [Sony's PS3] E3 topic

Discussie in 'Games' gestart door boss, 2 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Wel, Persoonlijk vind ik het E3 wisselforum overbodig, aangezien ik dan in 2 treads(eigelijk 3 ) het nieuws van de ps3 moet voorzien. Maar het is er toch, dus met deze een ps3 E3 topic. Alles wat op E3 bekend wordt gemaakt van ps3 mag hier in terecht. De games, hardware,...nieuwtjes.

    Wat kan je verwachten van ps3 op E3:
    Wel Sony is heel stil, en houd al zijn geheimen tot E3, dus veel kan ik hier niet op antwoorden.
    Maar dit is er al zeker op E3:
    Klik voor E3 previeuw
    Pirates of the Caribbean 3(ook 360)
    Dark Sector (ook 360)
    Fatal Inertia
    unreal tournament 2007
    Untold Legends: Dark Kingdom
    Sonic the Hedgehog (PS3, X360)
    Stranglehold (PS3, X360)
    Devil may cry
    Games van Sony(of exclusief) zoals:
    motorstorm
    geheim project van naught dog
    GT5
    Resistance
    Ratchet and clank
    warhawk
    ...
    Wat gaat er nog zijn denk ik:
    Metal gear solid 4(geruchten gaan de ronde dat er 2 trailers op E3 zal van zijn!!!!!!!!! bron: Famitsu)
    Re5(ook 360)
    Alone in the dark 4
    Full auto 2
    The Wall
    Nieuwe rayman
    pro evolution soccer 3
    Monolith's titel
    Blade Storm: Hundred Years War
    Sega Rally(ook 360)
    En er gaat volgens mij nog 10 keer zoveel zijn, Sony gooit al zijn geheimen in de open wereld op E3, laat maar komen!!!!!!!!!!!
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2006
  2. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja,maarja, Sony kan de online games wel gebruiken he;). Dus we zien wel wat het wordt:).
     
  4. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  5. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    bron: www.ownage.nl
     
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Nieuwe Fatal Inertia beelden

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Dit game is een mogelijke kanshebber om een launchgame te zijn. Dit zijn ingame screens, en het ziet er toch al best cool uit. Maarja, het game is niet voor mij. Ben niet zo voor wiphout en stuff... Maar voor de fans kan het misschien wel iets zijn:).
     
  7. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    bron: www.gamers.nl

    Ik hou deze game al een tijdje in de gaten en dat het spel alleen voor de ps3 komt is natuurlijk mooi mee genomen :)
     
  8. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    bron: www.gamed.nl

    Tekken! :9
     
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik hoop dat Sony tijdens de E3 een wat betere launchwindow wereldwijd kan geven, de echte controller zal tonen, de prijs zal noemen en of ze de so called ingame beelden van vorig jaar kunnen waarmaken.
    Word spannend.

    Persoonlijk kijk ik vooral uit naar de games van Square Enix. Ben ook wel benieuwd wat MGS4 gaat doen.
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2006
  10. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, die controller zal er wel zeker zijn:). De prijs ook denk ik(of TGS), en die zogezegde ingame beelden, of ze die kunnen waarmaken. Mmm, ik denk het niet. Maarja, ik denk wel dat de games er een stukkie mooier gaan uitzien dan de launchgames van de 360(anuwel pgr3 mooi was), maar killzone en motorstorm had Sony te hoog gegrepen vorig jaar. Ik denk daarentegen wel, dat mgs4 de graphics van killzone vorig jaar wel kan evenaren:9. En gt5 gaat volgens mij ook een grafisch hoogstandje worden. Maar zoals motorstorm vorig jaar, nee dat niet...
    Maarja, hoeft voor mij ook niet, was een beetje teveel van het goede:D
     
  11. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Precies, ik laat het allemaal wel over me heen komen.
    De X360 en de PS3 zijn ongeveer even krachtig, dus je weet wat je qua graphics ongeveer kan verwachten op de PS3. Het ene spel zal op de X360 mooier zijn en de ander zal op de PS3 mooier zijn, dat blijf je altijd houden.

    Als er inderdaad een game is die misschien in de buurt zou kunnen komen van de beelden van vorig jaar, dan is het MGS.

    MGS 1 was by far een van de mooiste games op de PSX en MGS 3 was by far een van de mooiste games op de PS2.

    Dus als er een game is die in de buurt zou kunnen komen van de beelden van vorig jaar, dan is het MGS4.
     
  12. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja. Maar de definieve def kit van de ps3 is nog niet af. Dus oordelen van, xbox 360 en ps3 zijn ongeveer even sterk kan men nu niet zeggen denk ik. Ik bedoel, ik denk dat als beide consoles uit zijn. Dat men dan pas echt grafieken kan geven van. Zo zal er dan in power unlimited wel een deel pagina's staan zoals altijd(qua krachtverschil,...). Vergeet wel niet dat er een jaar tussen xbox 360 en ps3 zit. Maar pff, op die verschillen gaat het idd niet komen. Het zijn de games die tellen, en het zal op de exclusieve games aankomen als halo3, mgs4, forza2, gt5 en ga zo maar door:). En tja, ik kan gewoon halo 3 en forza 2 niet missen, maar zo kan ik zeker mgs4(:D) ook niet missen...

    ps: Ik ben ook zeeeeeeeeeer benieuwd naar eye toy. Ik denk dat Sony nog een beetje achter de hand heeft gehouden, omdat Microsoft ook met een camera kwam(wat Sony verwachtte). Dus ik denk dat men nog gaat verschieten van eye toy, wie weet :).
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2006
  13. Tecnomic

    Tecnomic Guest


    [​IMG]

    [​IMG]

    bron: www.gamed.nl

    Ach ja was te verwachten he :{ ik weet haast zeker dat ze deze even snel afraffelen voor de PS3 launch, maar goed snap überhaupt niet dat ze zulke games op de markt durven te vertonen.We moeten er helaas maar mee leven :'-(
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 mei 2006
  14. Tecnomic

    Tecnomic Guest

  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    De nieuwe Turok, die op de E3 alleen behind-closed-doors te zien zal zijn. De game is ontwikkeld met de Unreal 3 engine. De game komt tevens ook op de Xbox 360.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2006
  16. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, zei het juist al in de 360 topic, ziet er supervet uit, echt, vind die dino's ook wel vet in deze game:).
     
  17. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ojee, ik lees net dit op tweakers.net:

    'Grafisch verschil PS3 en Xbox 360 verwaarloosbaar'
    De Zweedse spelontwikkelaar Starbreeze AB, bekend van het spel Chronicles of Riddick, stelt dat het praktisch onmogelijk zal zijn de beelden die geproduceerd worden door een Xbox 360 te onderscheiden van de beelden die uit een PS3 zullen komen. Hoofdontwikkelaar Magnus Högdahl zei in een interview met IGN dat de PS3 wel een voordeel heeft in opslagcapaciteit van de schijfjes, door gebruik te maken van Blu-ray. Bovendien kunnen spellen die intensief gebruik kunnen maken van de 'Synergetic Processing Units' daar een voordeel uit kunnen halen. De Xbox 360 is op zijn beurt weer voorzien van een sterkere grafische eenheid, zodat de beelden van de consoles in de praktijk niet te onderscheiden zullen zijn.

    Dit zal vooral het geval zijn bij multiplatformspellen, omdat daar vaak concessies gedaan worden en er ontwikkeld wordt voor de 'grootste gemene deler' in de hardwareplatforms. Daardoor is de software niet in staat specifieke voordelen van een bepaalde console te benutten. Door de grote druk die op spelontwikkelaars rust en de gigantische kosten die met het ontwikkelen van een spel gepaard gaan, is de druk om spellen op meerdere platforms uit te brengen hoog. Bovendien is de hardware op een punt aangekomen waar de winst als resultaat van bijkomende investeringen steeds minder wordt. Het verschil tussen een NES en Playstation was overduidelijk zichtbaar, terwijl de verschillen tussen een Playstation en Playstation 2 nog wel opgemerkt konden worden, maar al veel minder duidelijk waren. Met de release van de next-gen consoles zal dit verschil nauwelijks nog vermeldenswaardig zijn, zo schrijft Ars Technica.


    Bron
     
  18. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Mmm intresting indeed :D. Maarja, hoe kunnen die mannen dat nu al zeggen? Ik bedoel, ps3 is moeilijker om te ontwikkelen, dat weet iedereen. Anuwel het een pak(pak!) makkelijker is dan ps2. En dus, nu in het begin al zeggen van verwaarloosbaar klein verschil, dat is gewoon onlogisch. Ik bedoel, men heeft die console nog niet door, men heeft de 360 zelfs nog niet door... Maarja, multiplatform titels zullen er zowizo hetzelfde uitzien, daar twijfel ik niet om. Maar het hangt gewoon van de exclusieve titels af, die de kracht laten zien. Maar als ik eerlijk moet zijn he, interresseert me de AI, interactie, kleine details, en noem maar op,veel meer dan op het eerste zicht de graphics... Zo wil ik met mgs4 superinteractie, alles moet kunnen bewegen, kapot gaan, blabla... en als dan de graphics minder zijn, so be it...
     
  19. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    wat ik de laaste tijd enkel hoor van next-gen games zijn enkel de gfx gfx en nog eens gfx.
    maar mij boeien de gfx helemaal niet mij interresseerd enkel de gameplay.
    natuurlijk zullen de toppers zoals mgs4 gt5 er altijd goed uitzien.

    maar neem nu dat de gfx van de game minder zijn dan de gfx dat ze al getoond hebben van mgs4. wat zullen we zien veel mensen die onchoogeld zullen maar why.
    als bv, zeer veel interactie is met de wereld alles kapot kunt schieten. betere ai, meer bewegingen dan ben ik zeer tvreden.

    dat versta ik onder next-gen niet de sublime gfx maar die subtiele verschillen zoals de ai en de bewegingen maken deze games volgens mij toppers
     
  20. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja precies. Maar hoe goed mgs4 er ook zal gaan uitzien, Hideo heeft al aangegeven dat gameplay en interactie op 1 staan!_O_ Hij zei dat hij iedereen andere gezichtuitdrukking ging geven, dat ook als snake achter een muur staat,die muur echt weggeblazen kan worden, en ik hoop dat het puin dan echt blijft liggen. Maar dit soort zaken hoort eigelijk ook met de graphics vind ik. Maar op het eerste zicht zie je dit niet. Als je kijkt naar call of duty bijvoorbeeld, mooi, maar schiet op een muur ,en het heeft geen effect(tenzij het geprogrammeerd is daar(zoals de tanken er op schieten...). En ja, ik denk dat mgs4 er altijd supergoed gaat uitzien, dat is gewoon zo met Hideo Kojima, maar gameplay zal zeker op 1 staan! En zo moet iedereen denken! Kijk naar de Wii bijvoorbeeld...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina