Ik heb net een Xbox gekocht en ben op zoek naar een soort spel dat net zo iets is als "Grand Theft Auto - Vice City" Heb het net rond gespeeld op de PS2... Zijn er voor de Xbox ook zulk soort spellen????
zoiets geweldigs is er volgens mij nog niet. maar ergens in 2004 staat driver 3 geplanned en dat wordt geweldig!!!!
Maar om je toch maar ff te helpen, binnekort komt er True Crim: Streets of LA en Freedom: Battle for Liberty Island, True Crime komt dicht in de buurt. En dan natuurlijk nog Drive 3 in 2004
nee toch? volgens mij word TCSOLA niet zo vet, het is namelijk een poortspel. maar dat was SC ook spreek ik geheimtaal??? oke woordenboek: - TCSOLA: True Crime Streets of Los Angeles - SC: Splinter Cell
HEBBEN!!!!!! Kan je hem bestellen bij GCShop? Nee lama, k kijk zelf wel ff. En mja, Driver 3 gaat roeleren, zet m ff bij men sig
Kheb ff tothegame gecheckt en het is nog niet eens bekend wanneer die uitkomt! dus XBOXLIVE! volgende keer ff niet zulke domme opmerkingen maken
okeey is het nu voor iedereen duidelijk... ook voor XBOXLIVE! True Crime is nog niet uit, maar komt binnenkort dus in de schappen
ja dat weet je natuurlijk nooit. voor de ene developper is soon een een paar weken, voor de ander een paar maanden:{