soorten xboxen

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door foppy, 16 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. foppy

foppy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bestaan er oudere versies van xbox,
    want een man die bij dixons werkt zei eens tegen mij dat wij een oudere xbox hebben dus daarom de nieuwste spellen zoals fable het niet doen dus vetell me please _O_
    uh ik heb een doorzichtige groene xbox ookwel limited edition genoemd.
    trouwens echt vet zo,n help desk i love you allll!!!!! _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ :D :cool:

2. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Nee, er bestaan geen xbox versies, maar wel andere dvd drives. Je hebt ze van Thompson ( die zit en de eerste xboxen, meteen ook de slechte dvd drive), de philips (voor de 2de serie xboxen) en de samsung (die bouwen ze er nu in). Jij hebt waarschijnlijk de philips, maar dat is gewoon normaal/goed, dus maak je geen zorgen. Ene... een xbox is een xbox, qua inhoud is het het zelfde, alleen de merken in de xbox verschillen (kunnen ze goedkoper geproduceerd worden)

3. hutkofer

hutkofer Guest

Jup, ze willen je gewoon een Nieuwe Xbox aannaaien ;)

4. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik denk dat die man niet echt weet waar hij het over heeft, zoals al gezegd, er zijn alleen verschillende dvd-drives.
    Dit zorgt overigens niet voor problemen bij het spelen van (nieuwere) games.

5. sonnyke87

sonnyke87 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er bestaan wel verschillende versies moederborden in een xbox dachtiik...? :)

_O_ ms xbox _O_

6. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    ja lichte verschillen zullen er altijd zijn, maar alle xbox spellen doen het op alle xbox consoles

7. Afroman

Afroman Becaus i got high

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn niet echt veel verschillen maar ja je heb allen iets hogere versies tegenwordig

8. foppy

foppy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het werkt
    3 verschillende xbox spellen spelen and voila ruthger bedankt_0_

9. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    als je (rutger btw ;))

10. Keukenhufter

Keukenhufter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er zijn een hoop versie van de Xbox het zijn iedere keer kleine aanpassingjes aan het moederbord die ze doen om het Modden tegen te gaan
    en een groter koelblok op je Videokaart zodat een Fan niet meer nodig is (daarom maaken de eerste Xboxen zoon stofzuigergeluid)
    De harde scjijf is ook een paar keer veranderd!

11. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Huh? Wat bedoel je hier precies mee? Ik neem aan dat Fable het altijd doet, of je Xbox moet gewoon kapot zijn. Die drivers spelen gewoon ieder spel af voor zover ik weet.

En ligt het btw. aan mij of zie ik gewoon de reden niet waarom er 2 thread's zijn? Beetje onhandig om zo te kijken, marja.

12. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    anders hou je het ff bij 1 thread+account ofzo, eikel..

13. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina