bestaan er oudere versies van xbox, want een man die bij dixons werkt zei eens tegen mij dat wij een oudere xbox hebben dus daarom de nieuwste spellen zoals fable het niet doen dus vetell me please uh ik heb een doorzichtige groene xbox ookwel limited edition genoemd. trouwens echt vet zo,n help desk i love you allll!!!!!
tuurlijk zijn er oude Xboxen.... er zijn vier verschillende DVD drives, maar dit mag niks uitmaken voor de prestaties van je Xbox. Maar ff de help desk bellen (dat zijn wij niet) Probeer eerst es drie andere spellen te spelen (dan wordt Fable uit je tijdelijke werkgeheugen gehaald) en dan nog es proberen..bij KOTOR werkte dit perfect! (je raakt niet je save games kwijt) succes.
ik denk niet dat dat klopt want de limited edition is nog helemaal niet zo oud hoor. Ik denk zkr niet dat ut aan je xbox ligt. zit je harde schijf niet vol ofzo? Ik hoop dat het lukt maar ik denk niet dat 't aan je xbox ligt. een vriend heeft ook limited edition en die kan ook gewoon fable spelen. Anders moet je er mee terug gaan. Succes
Er bestaan verschillende versie van Xbox dat klopt maar dat heeft meer met interne veranderingen (hardwarematig) te maken daar merk je aan de buitenkant niks van. En dat daarom fable het niet zou doen op je oudere xbox is dikke onzin. Maarja je hebt het wel over iemand die bij Dixons werkt...
Er zijn nu zeven vershillende versies. Van 1.0 to 1.6. Maar die zijn er alleen maar om het hackers (modden enzo) moeilijker te maken. Maar kwa prestaties is er geen verschil. Wat die man van Dixons zegt is bullpoep.
al moet ik zeggen dat de focus encoder wat scherper beeld uitpoept dan de conexant encoder.. xcalibur niet geprobeerd. /edit: het is trouwens geen helpdesk, een beetje zelf zoeken kan totaal geen kwaad.
Nog maar een keertje de vraag stellen: Wat bedoel je hier precies mee? Ik neem aan dat Fable het altijd doet, mits je Xbox gewoon kapot is (ik denk dat dat het is gezien de andere thread(s)). Alle drie de drivers spelen gewoon ieder spel af voor zover ik weet. En als je Xbox 1,5 jaar oud is heb je toch wel is gehoord van KotOR?
ahh elite. jou tip werktte echt . ahhh ik hou van je je bent echt de beste. dat ding loopt nog steeds vast maar niet zo erg meer dan anders dus bedankt . wel een kut ding zeg ik je maar fable is het moeder der moeder spel van alle xboxen. ik hou van je ahhhhh jij bent mijn god ik ga je elke dag aanbidden ik zweer echt zwaar bedankt. het is echt zwaargoed gelukt!!! bedankt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ach, wat zal ik zeggen...je raakt eraan gewend. Voro de zekerheid toch ff MSS bellen als ie nog een keer vastloopt, wan tdat hoort eigenlijk niet te kunnen (BO 3 is bekend dat ie online vastloopt, is foutje spel, Fable echter hoort als een zonnetje te draaien)
Die man van Dixons weet echt niet waar hij het over heeft. Heb zelf ook al slechte ervaringen gehad met hun...
vlgens mij staan die lui daar in de winkel alleen maar met de gedachte: 'ik wil geld verdienen', en zijn ze daarom zo in de wolken dat ze nergens anders meer aan kunnen denken.