Sorry hoor van wat ik heb gedaan Ik had geen idee dat jullie het zo kwalijk nemen. Maar ik deed het niet om kwaad te doen.
Oke ik zal nu een stuk voorzichtiger zijn.
PS ik zal maar even zeggen wat ik geflikt hebt.
Ik bezoek dit forum al een tijtje en ik sta ook op dit forum onder een andere naam. Als je deze naam ziet dan weet je wel wie ik ben. Maar hier ga ik niet veder op in.
Het fijt is dat ik al een tijtje geband ben en toen ik me verveelde dacht ik ik ga even kijken of ik me op een of andere manier in kan logen op het XBW forum. Oke het was natuurlijk wel eve klote maar uiteinderlijk kreeg ik het voormekaar. Nu ik het weet kan ik het zo weer flikken. Maar dat doe ik niet echt niet.
En ik zal ook niet aan iemand anders vertellen hoe het moet.
Oja ik deed het ook om jullie te kunnen vertellen dat je wat aan die beveiliging van het forum moet doen. Wie weet woord die zo goed dat ik het de volgendekeer niet meer kan flikken. Niet dat ik dat van plan ben BTW.
En nog iets ik ga geen codes kraaken ofzo ik houd het bij simpelle dingen. Ik vind het trouwens onverantwoord om in iemand anders zijn gegevens te kijken. Geloof ik maak me handen niet vuil aan dat soort dingen.
Al met al het was niet kwaad bedoeld. Of het goed bedoeld was laat ik wel aan jullie over.
Groetjes van iemand
Laatst bewerkt: 4 jun 2002