sorry, maar het moet echt.

Discussie in 'Algemeen' gestart door halo, 30 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu met SC bij die ene level ( 2 volgens mij ) waar ik op het balkon kom en ik moet naar een of andere koks, maar telkens ls ik over de regenpijp naar ze toe wil gaan, slaat de alarm af. Wat moet ik nou doen ?

2. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    in de threads staat dat je alle poppetjes moet opruimen, maar moet je ze per se doodschieten of mag j ze ook k.o geslagen hebben.

3. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  4. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Als je dat lastig vindt, moet je eens opletten als je later hostages moet beschermen/bevrijden en bijna tergelijkertijd ene Grinko moet omleggen.. Hoezo frustrerend spel afentoe.. ]:- :+ 8) :+ :p :D

5. Xstyle

Xstyle Guest

Je moet gewoon al die mannetjes neershieten
    dus ook de chauffeur
    dan moet het wel lukken

6. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok thanx.
    let's get loud people.

7. Xstyle

Xstyle Guest

dan horen ze je:+ ...................

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8

Nee niet zo bijdehand doen. We hebben een groot Splinter Cell problemen topic en jij bent niet bijzonder genoeg om daar niet in te posten :)

9. denk je dat je leuk ben ofzo

10. hij steld ook mar gewoon een vraag en t is beter (vind ik) om een losse toppick te maken voor je probleem want als alles 8erelkaar staat is t niet overzichtelijk.... en ok ik begrijp dat je last hebt van al die Sc probleem toppicks en dan wil er wat aan doen door me msn te geven aan mensen die met een probleem zitten en dat begin je weer te zeiken

11. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wat pas echt leuk is, als alle mensen voor hun probleempje een topic gaan openen, lekker werkje voor de mods en dan is het pas echt onoverzichtelijk.

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    /reactie op samsgreatestfriend

Denk jij dat je leuk bent ofzo? Een centraal topic wordt een soort archief waar je dus je problemen in kan opzoeken, als iedereen zijn individuele problemen in een topic propt verlies je sowieso het overzicht aangezien andere topics over andere games dan geen aandacht krijgen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina