Ik ben nu met SC bij die ene level ( 2 volgens mij ) waar ik op het balkon kom en ik moet naar een of andere koks, maar telkens ls ik over de regenpijp naar ze toe wil gaan, slaat de alarm af. Wat moet ik nou doen ?
in de threads staat dat je alle poppetjes moet opruimen, maar moet je ze per se doodschieten of mag j ze ook k.o geslagen hebben.
Als je dat lastig vindt, moet je eens opletten als je later hostages moet beschermen/bevrijden en bijna tergelijkertijd ene Grinko moet omleggen.. Hoezo frustrerend spel afentoe.. ]:-
Nee niet zo bijdehand doen. We hebben een groot Splinter Cell problemen topic en jij bent niet bijzonder genoeg om daar niet in te posten
hij steld ook mar gewoon een vraag en t is beter (vind ik) om een losse toppick te maken voor je probleem want als alles 8erelkaar staat is t niet overzichtelijk.... en ok ik begrijp dat je last hebt van al die Sc probleem toppicks en dan wil er wat aan doen door me msn te geven aan mensen die met een probleem zitten en dat begin je weer te zeiken
Weet je wat pas echt leuk is, als alle mensen voor hun probleempje een topic gaan openen, lekker werkje voor de mods en dan is het pas echt onoverzichtelijk.
/reactie op samsgreatestfriend Denk jij dat je leuk bent ofzo? Een centraal topic wordt een soort archief waar je dus je problemen in kan opzoeken, als iedereen zijn individuele problemen in een topic propt verlies je sowieso het overzicht aangezien andere topics over andere games dan geen aandacht krijgen.