Soul Caliber II

Discussie in 'Algemeen' gestart door fallout, 13 jan 2003.

1. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Iemand al een release date gesignaleerd? niet echt zeker :) ik ben flink aan het budgeteren namelijk voor de komende maanden, want er komen een stuk of 9 spellen uit (waarvan er 1 200 euro gaat kosten) die ik allemaal MOET hebben.
    Soul Caliber II is daar 1 van. zeker nu ik weet dat er een Spawn character in zit. hebben jullie dat filmpje op de frontpage allemaal gezien? beetje vaag om zon filmpje te release.
    dat wijf doet vrij weinig terug. vraag me af of het vecht systeem net zo uitgebreid is als DOA III. met al die counter sjit en throws enzo.
    daarom wil ik vragen of iemand hier ervaring heeft met Soul caliber nummer 1. hoe was dat? veel mensen waren er nogal over te spreken, vandaar dat soul caliber II nu ook al een beetje gehyped word denk ik (een klein beetje :)).

2. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel het allereerste deel van de serie op de PSX gespeeld.
    Soul Blade [Soul Edge] en die ownde echt.
    Ik vind het wel een bitje DOA achtig, alleen met wapens.
    (Vechtstokjes, zwaarden etc. ..)
    Soul Calibur 1 was ook wel zo dacht ik.

Het wordt gewoon een topgame denk ik. Hopelijk net zo goed en natuurlijk wat beter dan DOA3. Laten we hopen :)

3. zeiksnor

zeiksnor heheh

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb DOA3, Tekken etc. gehad , maar ze komen nog niet in de buurt van Soul Calibur (dreamcast),.
    Het spel kreeg niet voor niets 40 punten van Famitsu (maar 3 spellen kregen dit).
    Vooral de missions zijn geweldig.
    Ik denk dat als je 1 vechtspel koopt dit jaar dan moet het deze worden.

4. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    dus SC 1 was al beter dan DOA III volgens jou. hmmm... interessting :)
    k ga em maar kopen dan idd. kan alleen nergens wat over speciale features van het spel vinden. die site van namco is ook vaag :confused:

5. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik kan ook geen releasedate vinden, het zal dus nog wel even duren. Maar ik ben het ermee eens dat Soul calibur 1 veel beter is dan DOA 3...

6. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    het ziet er allemaal wel cool uit maar heb toch een vraag voor de kenners van SC1..
    ik zie namelijk dat de ventjes elkaar wel slaan met zwaarden enzo maar ik zie nooit een screen dat er 2 zwaarden tegen elkaar geslagen worden.. zit dit er wel in want dat zou wel 1 van de betere dingen zijn :) dus niet dat je gewoon iemand kan neerslaan zoder dat die kan counteren enz..

7. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Soul Calibur op de Dreamcast, het is de reden waarom ik ooit een Dreamcast kocht... Ik zag het spel in actie in Amsterdam en binnen een week had in een Dreamcast in huis... MET Soul Calibur erbij...

Voor degenen die Soul Blade kennen, Soul Calibur is net zoiets, maar dan stukken beter... De graphics op de Dreamcast zijn SUPERB! Dus Soul Calibur II op de Xbox, wow, wacht maar af lui, dat wordt meer dan super, ondanks al die hypes...

En dat kletteren van zwaarden tegen elkaar, volgens mij zit dat er zeker in... Soul Calibur kent ongelofelijk veel moves, combo's etc. en je kan natuurlijk ook gewoon blocken, als je dan een zwaard naar je knar krijgt geslingerd als een ander spelkarakter lekker aan het hakken is, dan knalt dat natuurlijk tegen jouw wapen aan... Ik moet het spel weer eens uit de kast halen om het e.e.a. weer eens uit te proberen... Lang geleden dat ik dat spel speelde...

8. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    soul blade, k'wist et da spel was gewoon te goed op de psx.
    ik dacht al dat dat spel betrekking had op de soul calibur-reeks.
    die goeie ouwe tijden.!:+ :cool:

9. VinZ

VinZ Guest

SC1 is naar mijn mening nog altijd het beste vechtspel allertijden. Meer actie, en vooral meer snelheid dan het trage DOA of Tekken. En de graphics... voor die tijd waren ze echt heel goed... Nogsteeds trouwens. Beter dan een gemiddeld PS2 spel... En de verschillende combo´s, moves en wapens.... echt te vet!
    Ik heb ook nogsteeds spijt dat ik mn Dreamcast heb weggedaan... *snif*

10. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Xbox cover:

Cube cover:

PS2 cover:

11. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Oh ja, ik vind ze alledrie lelijk...

12. killik

killik Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    SC1 is zeker beter dan DoA3. Ook veel uitgebreider qua counters en throws, zo maakt het echt uit of je iemand van voren, links, rechts, achter throwd. Ook counters zijn veel uitgebreider omdat je gebruik maakt van je zwaard, en dus wapens tegen elkaar aan kletteren.

13. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    lijkt me wel vet cool worden die Soul Calibur 2
    8-)

14. Jaxcellent

Jaxcellent Jyaku

Leuk Bevonden:
    0
    SC1 heb ik! SUPER VET,

Ik weet nog goed toen ik die game voor het 1st zag draaien, ongeloofelijk!
    het lijkt IDD een beetje op SoulBlade behalve dan dat de gameplay echt veel beter is geworden, bij Soulblade had je al snel een hak gevoel alleen maar op die knoppen slaan en dan kom je er wel, maar met SoulCalibur ging het soms heel diep, het was ez om in te stappen, maar heel moeilijk om te masteren

Ik heb 2 weken geleden mn Dreamcast nog is aangesloten en die console is nog steeds zo gaaf! echt een aanrader!

Oja wat ik wel verschrikkelijk kut vind aan SC2 is dat EA de game in Europa gaat uitgeven, nu ben ik genoodzaakt de game 2de hands te kopen (ja gasten mijn Haat voor EA zit diep) als je niet snap wat ik hiermee bedoel don't bother asking.

Laatst bewerkt: 15 feb 2003
  15. VinZ

VinZ Guest

Wat bedoel je daarmee??? :9

16. Jaxcellent

Jaxcellent Jyaku

Leuk Bevonden:
    0
    hahahahaha

17. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    soul caliber 2

heb em op dreamcast en echt vetste vechtspel, maar word ie hetzelfde die van de xbox als die van de dreamcast??????

18. Jaxcellent

Jaxcellent Jyaku

Leuk Bevonden:
    0
    deel 2, dus beter- hoop ik, :)

Laatst bewerkt: 15 feb 2003
  19. SOF

SOF Voormalig newbie

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet helaas niet de PAL release date. Wel weet ik dat SC2 volgende maand in Japan wordt uitgebracht en in augustus in de VS. Wij zullen hem wel weer in 't najaar krijgen. :'-(

20. NehpetS

NehpetS Guest

soms haat ik het om in Europa te wonen.....

Deel Deze Pagina