[Soul Calibur 2] de unlockables

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zephyrus, 29 aug 2004.

  1. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    Eej mensen, ik heb vandaag een aantal nieuwe dingen geunlocked bij Soul Calibur 2 en weet niet waar ze voor dienen.

    ik heb bijvoorbeeld een Damascussword voor Mitsurugi *mitsurugi is mijn favoriete character*
    maar wat voor bonus dingen heeft dit zwaard?
    en hetzelfde voor de Soul Calibur (complete) en de souvenir gift voor Mitsurugi.

    En nog een laatste ding: wat moet ik uithalen om Lizardmen te krijgen *heb assasin en berserker al maar lizardman nog niet...*

    en nog een laatste ding: wat krijg ik als ik nu alles van Weapon master ding uitspeel? ik heb het al eenmaal gedaan *inferno en al verslagen* en daarna waren alle challenges voor een tweede keer te spelen, dit keer verzwaard. Met enkele nieuwe bonus chapters enzo
     
  2. Culemborg

    Culemborg XBOX VERSLAAFD

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb lizaardman gekregen toen ik weapon master had uit gespeeld en als je wilt weeten wat het zwaard of ander wapen doet moet je er onder kijken daar staat wat info
     
  3. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    weet ik maar bij Damascus sword en soul calibur staan: 'wield it to discover it's legendary power' jah ik kommerniet zo snel achter... Iemand een leuke FAQ hiervoor gevonden?
     
  4. Culemborg

    Culemborg XBOX VERSLAAFD

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    hier ik heb wat info gevonden

    Damascus Sword
    Extra-Chapter 2

    A sword that boasts an unusual sturdiness and sharpness. The pattern on its
    blade, resembling the surface of water, is a characteristic of the Damascus
    steel. Its manufacturing process is a fiercely guarded secret. It is said
    that its shining blade raises spirit and inspires confidence in those who
    wield it.
     
  5. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    leuk die info kannik zelf ook vinden... Majah ik zal welles Faqs zoeken ofzo...
     
  6. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik heb ook een vraagje kan je ook die eindbaas zijn jeweet wel die je moet verslaan als je het spel uit wil spelen (ben ff naam kwijt)
     
  7. Red Eagle

    Red Eagle Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    Inferno neehj die kan je niet zijn en daar ben ik blij om... Hij gebruikt gewoon willekeurige wapens *charade achtig*
     

Deel Deze Pagina