[PC] Soul Calibur 3

Discussie in 'Games' gestart door X Heer, 24 mrt 2005.

  1. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
  2. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    heeft Sony weer met geld gesmeten zie ik, boeiend ... SC2 vond ik toch al nix aan
     
  3. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Vergeleken met het orgineel wel ja ;)
     
  4. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ah jammer dat hij exclusief voor de ps3 is. Lijkt me wel weer leuk een uitgebreide fighter. Nu kan je zelfs een eigen char. maken
     
  5. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2005
  6. inod3

    inod3 Murai is een aap :-)

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Welk gedeelte van 'exclusief' snap je niet?
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Jaja ik weet het maar er is toch nog wel een kans dat ie komt maar ja dat zit er dik niet in.
     
  8. Vengo

    Vengo Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen wonder dat sommige mensen de ps2 of sony haten, vanwege de koop van bep. games. Deze zouden op de xbox net iets mooier zijn en goed doen aan het assortiment van spellen op de xbox. Echt jammer.

    Ik haat niet sony of de ps 2 hoor ;). Maar het is toch jammer. Ik hoop dan maar dat de line-up van microsoft toch onverwachts is uitgebreid. Dit zal waarschijnlijk toch niet het geval zijn, maar ik hoop het toch...
     
  9. MaD ISSERMIR

    MaD ISSERMIR MaD Agency

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    O-) Fage hoor dat ze dat zeggen,want ik las dit op een franse site. O-)

    Soul Calibur 3 Coming Fall?
    French website Jeuxpo is saying that a source, "close to Namco," says that the mega-hit fighter Soul Calibur 3 will be coming out in October.

    No official response from Namco, but the article states that it will be coming out for Gamecube, Playstation 2, Xbox and presumably Xbox 2 since that appears to be the first next-generation system to be coming out.

    This news may not be quite as big of a surprise seeing that Soul Calibur 3 the arcade game will be coming out this Fall as well.

    http://www.digifan.nl/forum/uploads/post-3-1111504319.jpg


    _O_ Want SC3 op de xbox 2 lijkt me super brut!!! _O_
     
  10. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt zonde dat ie niet komt, soul calibur is een masterlijke serie!
     
  11. Suffihannes

    Suffihannes L

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het echt jammer dat ie alleen op ps2 komt juist nu deel 3 weer nieuwe characters en modes heeft en je ook je eigen character kan maken.
    Maar ik blijf toch hopen dat ie ook naar xbox komt
     
  12. lordtien

    lordtien For death and Glory

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb een filmpie ervan gezien en dat was echt weer smullen, en omdat dhij niet op de box komt, word het toch ook maar een ps3 aanschaffen:)
     
  13. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    wat ps3 hij komt gewoon op de ps2 :{
     
  14. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    idd staat zelfs in de link van x heer zelf :{


    sc2 was wel mooi maar na een tijdje had ik het wel gehad met het spel, sc3 zal denk ik hetzelfde verhaal zijn, leuk voor even maar daarna niet veel meer aan
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2005
  15. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik vind het echt een stomme actie, en als het waar is dan hebben ze bij Sony idd met de buidel lopen zwaaien. Als ze hem ergens exclusief voor zouden moeten maken is het de cube, deel 2 is daar namelijk wel mooi het meest op verkocht. Stomme zet imo...
     
  16. MaD ISSERMIR

    MaD ISSERMIR MaD Agency

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat ie gewoon op de Xbox moet komen en dat ie live moet komen dan kan ik teminste weer mensen afslachten want m'n vrienden durven niet meer!!*)
     
  17. MaD ISSERMIR

    MaD ISSERMIR MaD Agency

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Soul Calibur III toch niet PS2-exclusief
    Geschreven door Jacco Selles - woensdag 06 april 2005 (12:31)
    Onlangs werd Soul Calibur III exclusief aangekondigd voor de PS2, maar vandaag onthult een Namco medewerker wat meerr. Namco werkt namelijk ook aan Soul Calibur III voor de volgende generatie consoles. In Soul Calibur III is de Unholy Sword verborgen door de uitgekozene, maar een mysterieus iemand ontwaakt Nightmare. Dit luidt het tijdperk in van de derde strijd tussen Soul Calibur en Soul Edge. Welk van beide zwaarden zal het sterkst zijn?

    "Namco is definitely planning to develop the SOULCALIBUR series on the next-generation platforms. However, when we started development for SCIII, the specs for the next-generation platforms were not set, and there were no dev kits, which ultimately lead us to development on the PS2."

    Momenteel wordt er dus naast een PS2-versie ook hard gewerkt aan een Xbox 2 versie. Wanneer we de game precies kunnen verwachten is nog onduidelijk. Verwacht meer over Soul Calibur III en de Xbox 2 op de aankomende E3.

    Lees het hele gesprek bij onze collega's van IGN.

    Last week, when Namco Hometek announced Soul Calibur III's exclusivity to PlayStation 2, Xbox and GameCube owners scratched their heads in wonder. Using exclusive appearances by Legend of Zelda's Link and Todd McFarlane's Spawn in the Cube and Xbox versions, respectively, Namco made each version exclusive and unique. More convincing, however, was how many Cube versions sold thanks to that singular appearance (upward of 1 million units).



    But there is hope for Microsoft and perhaps even Nintendo fans. A Namco spokesperson told IGN that the Soul Calibur series will come to next generation systems.

    "Namco is definitely planning to develop the SOULCALIBUR series on the next-generation platforms," Namco told IGN. "However, when we started development for SCIII, the specs for the next-generation platforms were not set, and there were no dev kits, which ultimately lead us to development on the PS2."

    The reasons Namco didn't bring its top-tiered fighting game to other systems are reasonable, making perfect financial sense: There are simply more PS2s than Xboxes or Cubes in the market. The spokesperson didn't clarify whether that meant SCIII or SCIV would come to nex-gen systems.

    "Essentially, Namco wanted to create a game with even more content than in Soul Calibur II, so we made the choice to focus on a single platform," a Namco spokesperson told IGN. "And when we thought about choosing a single platform, we wanted it to be on the platform that has the greatest penetration in the current marketplace, that being PS2. Namco is very excited about bringing SCIII to the PS2 and the team has worked very hard on maximizing the graphics for SCIII, which think will please franchise fans."

    What Namco didn't say is that it may spend additional time tightening the controls and balancing the characters of this third iteration of the series. Soul Calibur II felt oddly balanced relative to Soul Calibur on Dreamcast, and simple button mashing, plus the simplicity (read: cheapness) of the exclusive characters dampened its overall feel.

    Namco would not reveal further information on which next generation systems it means, but you can bet Xbox 360 is one of them. We'll have more come E3.
     
  18. Sanderlagrande

    Sanderlagrande The master of gaming

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is zeker goed nieuws. Ik was al niet van plan om het spel op de ps2 te halen. Misschien alleen als er geen andere mogelijk was. Op de ps2 ziet ie er gewoon niet mooi genoeg uit. Maar als ie ook op de next gen consoles komt dan haal ik hem zeker daar op. Op ps3 of xbox2 weet ik nog niet. Ligt er aan welke versie mooier wordt!
     
  19. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Soul Calibur 3 lijkt me een zeer toffe titel te worden na het lezen van de review in de Power Unlimited. Dat strategische spreekt me wel aan. Het klinkt een beetje als Advance Wars, alleen mag je nu zelf de gevechten voeren. Ik heb nooit iemand om tegen te spelen, daarom is de online modus van Dead or Alive zo leuk. Maar ja, zo ver zijn ze nog niet met Soul Calibur. Ik hoop wel met de Playstation 3/ Xbox 360. Ik denk dat de Chronicles of the Sword mode de singleplayer een aanzienlijke boost geeft. Feit is wel dat dit spel een week voor de 360 in de winkel komt, dus het ligt er een beetje aan. Dan heb ik misschien liever een 360 titel dan een PS2 titel. Hangt ervan af welke spellen de launch halen van de 360
     
  20. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Niks exclusief Ps2, niks Xbox, niks cube....Sega Dreamcast was het platform.

    Zie nog zo al die smachtende ps fanboys voor me, beste arcade fighting game ooit Soul Calibur was op de Dreamcast...:+ kwamen ze aan met hun Tekken...hehe

    'Sega' jammer dat het zo gelopen is :'-(

    Voor de rest leuk nieuws, al zal deze nooit de oude kunnen overtreffen. :)
     

Deel Deze Pagina