(wat vind jij ervan?) -> Kvind hem wel chik Vooral het logo (SoulCaliberII) En die vlam met dat ook is ook wel knap gedaan
dat ie in korea of japan nou al uit is. duurtnog vet lang vordat ie hier komt. effe kijken of i al wat revieuws kan vinden
dawn die game wil ik hebben en die dingetjes erbij maarja ik ben op dit moment iemand die te maken heeft het een slechte banen markt heb geen werk ik moet werk hebben en inporteren dat ding
Nice goodies en ziet er zeker een nice game uit. Nu eventjes wat off-topic dalen, de box arts van de GC versie en de PS2 versie en de Xbox versie, kan je ze eens vergelijken: GC: PS2: Xbox:
Looks cool! Thanks Letsbee, I'm really looking forward to this one. But I think the PS2 boxart looks the best...:{
Er staat RP RP= Rating Pending toch? duz ze waren nog niet zeker welke leeftijden ervoor geschikt waren..dus die screen v GC is wat ouder en de andere twee wat nieuwer?
Die van de GC is al een paar maanden oud, dus het kan zijn dat het niet de echte is. Die van de PS2 en van de Xbox zijn de echte.