1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Soul Calibur IV

Discussie in 'Algemeen' gestart door iMark 007, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ach typisch japans xD, vind die nieuwe chars best wel :D
     
  2. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    suf......
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Netjes, hij vecht en beweegt als de Yoda in de nieuwe Star Wars trilogie.
     
  5. Narcosis

    Narcosis PSN Tag: Narcosis8

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    bewegingen zijn idd erg netjes gedaan, precies als in Episode 2, ben beniewd hoe ze Darth Vader hebben gemaakt in de beweging en moves
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Zal hem uiteindelijk om de andere souls gaan zegmaar, yoda en darth vader zijn ook maar bonus chars. Dit zijn overigens wel de eerste ingame gameplay beelden die er tot nu zijn uitgegeven, vind het persoonlijk er best wel strak uitzien.
     
  7. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind de Star Wars characters in SCIV eigenlijk best lame. Net zo lame als een Spartan in DOA4 stoppen. Het hoort er niet in, past totaal niet bij de rest. Punt.
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2008
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    aan die video te zien lijkt Joda ook vrij overpowered door zijn lengte i.c.m. snelheid.
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Bonus characters zijn meestal out of character. Wat dacht je van Spawn uit SC2?
     
  11. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    vond Heihachi wel meevallen, die kon wel
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Je bedoelt de bonus character van de PS2 versie? Ja, die pastte nog enigzins.

    Anders kunnen we ook naar de kangaroe van Tekken vragen? O-)
     
  13. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja Heihachi komt dan ook uit een serie die van dezelfde makers is dus oke. Maar een Spawn, een Yoda/Darth Vader of een Spartan naast een complete cast typisch Japanse characters 'klopt' in mijn ogen gewoon niet. Snap wel dat je er best fun mee kunt hebben, en voor fans van de betreffende chars is het misschien helemaal top maar toch.
     
  14. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Spawn was ook niet de beste keuze maar nog altijd beter imo dan Darth of Yoda. Snap alleen niet waarom ze destijds niet midevil spawn hadden genomen, die paste in ieder geval wat meer erin. Heihachi vond ik zelf ook ietwat misplaatst, kwa bonus characters vond ik Link eigenlijk nog het meeste passen.
    Maar goed, ondanks dat blijf ik wel vinden dat een bonus character wel in het spel moet passen. Wat dat betreft blijf ik erbij dat ze (als het gaat om de ps3 versie dan) beter een Kratos erin hadden kunnen donderen. En b.v. een N3 personage voor mijn part in de 360 versie.
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ze moeten net als bij Tekken er een dierentuin van maken.

    [​IMG]

    Kangaroes kunnen best goed vechten.
     
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    en vergeet Gon die dinosaurus die scheten laat niet :p

    of Mokujin het houten blok:p, om van Ogres en demonen nog maar te zwijgen.

    Maar buiten Yoda om ziet de engine er goed uit. Zeer mooie animaties en details en ook zeer vloeiend.

    Achtergronden mogen er ook weer wezen
     
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik vind die bonus characters allemaal best. Yoda is mijn minst favoriete Star Wars personage, maar hij vecht tenminste wel als Yoda zoals in Episode 2. Voor de rest vind ik het niet relevant of het past in het Soul Calibur universum. Er lopen genoeg rare figuren rond in het spel. Er is zoveel keus dat iedereen genoeg characters kan ontdekken waar ze het liefst mee spelen. Er zijn nog wel wat gameplay video's, die had ik op YouTube gezien. Op een evenement konden ze SC4 spelen. Alleen hadden ze maar de keus uit 3 characters: Cassandra, Taki en Mitsurugi. Alleen is de beeldkwaliteit niet super.
     
  18. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    nieuwe trailer:

    "Transcending history and the world"


    [gt]34523[/gt]
     
  19. Narcosis

    Narcosis PSN Tag: Narcosis8

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    wat zeikt iedereen toch man, het zijn maar bonus characters als je er niet van houd vecht je er toch niet mee, izkelf vind het zeer vet dat Darth Vader in de PS3 versie zit, ik bedoel het is Darth Vader!!!
     
  20. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Pfff laat ons zeiken, SC 4 wordt waarschijnlijk weer zo'n caliber fighter dat er weinig te zeuren zal zijn op de bonus characters na ;)

    Het zijn natuurlijk maar bonus characters (en tussen Yoda en Darth is de keuze makkelijk welk meer cool is) en idd, je hoeft ze niet te kiezen. Alleen is het gewoon jammer, en hier spreek ik alleen voor mijzelf, dat men niet voor personage's gekozen heeft die wat meer in het spel/storyline passen.
    Zonder de bonus personage blijft er nog genoeg keuze over, het is alleen een beetje het idee.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina