1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Soul Calibur IV

Discussie in 'Algemeen' gestart door iMark 007, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    stel je voor dat je call of duty 4 speelt en iemand kan mario of pikachu als skin kiezen :p

    of je speelt de nieuwste final fantasy en 1 unlockable partymemer is Ronald McDonald

    En ik weet je hoeft ze niet te kiezen want het zijn bonus characters, maar als je online speelt kan je tegenstander ze wel kiezen. En ik snap nog steeds niet wat het nut is om de ps3 en 360 allebei een aparte bonus character te geven.

    Niemand koopt beide versies puur voor dat extra poppetje (op een die-hard enkeling na)
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2008
  2. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat om het principe. Tuurlijk hoef je ze niet te kiezen als je gaat spelen. Maar mijn punt is simpelweg dit : een hele cast Japanse chars, en dan een lame-ass Star Wars personage (mening, ik heb gewoon niks met die hele serie). Zelfde verhaal bij DOA4 : een hele cast typisch Japanse chars, en dan een Spartan. WTF moet een Spartan in een fighting game ?

    Mja boeien. SC4 zal idd geheid weer een mooie fighter worden. Zal vanaf nu niet meer zeiken op het heilige Star Wars oke ? Is overigens niet persoonlijk tegen jou bedoeld ;)
     
  3. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Het is gewoon een kleine extra, waarom zou je er over bitche =/ al wordt het in soul calibur wel veel meer gepromoted dan bij DOA 4 maar dan nog. Gewoon een extra char altijd leuk meegenomen :).
     
  4. Narcosis

    Narcosis PSN Tag: Narcosis8

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik voel me ook neit aangesproken hoor;), en het gaat me ook niet zo zeer om het Star Wars idee maar gewoon om welk bonus character dan ook, de naam zegt het al het is een bonus, vind je de chars niks dan kies je niet vind je het tof dan kies je die ook af en toe, ik persoonlijk vind het super om met Darth Vader te vechten

    PS mijn vorige post was ook niet "zeikend" bedoeld hoor:D
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik, iedereen z'n mening natuurlijk :)
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    De characters zien er fantastisch uit. Daarnaast... zag ik ook iemand zijn helm door een rake treffer verliezen??? Nice!
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2008
  7. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ja maar stel dat je tegen zo'n sletterig personage speelt die al weinig kleren aanheeft.
    Wat sla je er dan af:+
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Perv alert! :9
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.813
    Bandai Namco en LucasArts hebben bekend gemaakt dat er naast Darth Vader en Yoda nog een ander Star Wars personage zal schitterend in Soul Calibur IV. Het betreft de hoofdrolspeler uit Star Wars: The Force Unleashed, de game die dit jaar nog verschijnt op diverse platformen.

    Star Wars: The Force Unleashed vertelt het verhaal van de geheime leerling van Darth Vader, Starkiller, die de laatste Jedi zal opjagen. De game speelt zich af tussen Episode III en IV. Starkiller zal met zijn duistere krachten speelbaar zijn op zowel PS3 als Xbox 360.

    [​IMG]
     
  10. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Had toch liever gezien dat ze Darth vader en Yoda in beide versie hadden gedaan. Hoop dat we DV nog kunnen downen na een tijdje.
     
  11. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dan zie ik liever andere Star Wars personages zoals Luke Skywalker, Han Solo of Princess Leia.
     
  12. PsychoBoyJack

    PsychoBoyJack Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik had liever helemaal geen Star Wars personages in Soul Calibur gezien....
     
  13. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Nou, ondanks dat ik je daar gelijk in moet geven en dat het beter was geweest om geen SW personages erin te hebben lijkt Leia in RotJ Slave outfit mij toch wel wat.. ;)
     
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ach ik vind het nu een beetje teveel van het goede. 5 star wars chars wtf hé xD. Er waren inprinciepe genoeg alternatieve optie's voor bonus chars... Zie maar naar de MS games en sony games. (kratos, ryu, too human gast, fable gast, lokus leider met zwaard etc etc etc...)
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Soul Calibur IV: Intergalactic Wars.

    Nieuwste trailer (inclusief Star Wars arena):

    [gt]34899[/gt]

    Ondanks (nog steeds) alle Star Wars ongein: zeer indrukwekkend, vooral de gezichtsuitdrukkingen van de characters zijn erg natuurlijk geanimeerd.
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2008
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ryu? Ik denk niet dat team Ninja hem naar de concurrent laat gaan en hem liever houden voor DOA 5. Ik nam tenminste aan dat je niet Ryu van streetfighter bedoelde?
     
  17. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk net wat gameplay beelden, maar waarom is het leveldesign in dit soort games zo 'slecht'. In alle gameplay beelden die ik heb gezien, was het vechten in een vierkantje met wat scenery eromheen. Virtua Fighter en Tekken doen precies hetzelfde. Ik wil een interactieve omgeving met hoogteverschillen enz. Enkel Dead or Alive doet dat. zonde.
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ach, er heeft er ook eens een Tekken personage in Soul Calibur gezeten, ben even vergeten welk. Evenals Link van de Cube, Spawn van de Xbox. Dus zo gek is het niet.
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Yoshimitsu!

    Ik had veel liever Nariko in de ps3 versie gezien en Ryu van NG in de 360 versie. Ik weet ook zeker dat dat beter was ontvangen.

    edit: @ de trailer: eerlijk 'episch' gebracht. Ik hoop echt dat ze dat in deze versie een beetje vast weten te houden en er voor zorgen dat er een verhaal aanwezig is wat je een beetje meesleept. Ondanks het feit dat het een fighter is.
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    'T was toch Heihachi? Althans, in de PS2 versie? Of bedoel je dat je Yoshimitsu in Soul Caliber wil zien verschijnen? ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina