1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Soul Calibur IV

Discussie in 'Algemeen' gestart door iMark 007, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Maar... maar... ik vind (quarter) circle moves altijd veel gemakkelijker draaien via de analoog! :eek:
     
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Precies, het zijn al vroege beelden. Plus het feit dat het scans zijn uit een tijdschrift. Ik vind de screens ontzettend vaag. Je ziet totaal geen detail. Zelfs Soul Calibur 3 ziet er beter uit dan die screens. Maar dat zal heus wel goedkomen. Ik verwacht geen Gears of War graphics, maar wel dat ze een schepje bovenop Dead Or Alive 4 doen. Maar goed, bijna alle toppers teleurstellen op grafisch vlak. Het is een toefje beter dan de "oude" Xbox, maar nooit zie ik next-gen graphics. Resident Evil 4 op mijn gamecube ziet er vele malen mooier uit dan de meeste spellen die ik heb gespeeld op mijn 360. Enkel Gears of War vind ik er echt schitterend uitzien. Als de gameplay van Soul Calibur 4 maar als een huis staat, dan vind ik alles goed
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Jeps, en dát is wel vet. ;)
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Ligt eraan wat je met "mooier" bedoelt. Als je goed kijkt zijn de graphics erg grijzig (weinig kleurtinten) en ook erg vlekkerig en low-res. Maar de programmeurs weten goed hoe ze met de textures moeten omgaan en hebben alles goed afwerkt. Daarom ziet het er toch mooi uit.
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2007
  5. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 12 jul 2007
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb de nieuwe screenshots in de startpost gezet. Ik ben nog niet echt super onder de indruk, maar deze screenshots zien er wel een stukje beter uit dan de scans die we 2 weken terug voorgeschoteld kregen
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Heb ik dan een bril nodig misschien? Ik vind die characters er dus ontzettend gedetailleerd uit zien. Over de kledingsstijl (of het gebrek daarvan :) ) kunnen we twisten... maar als het spel er zo uit ziet en ook nog minstens op 30+ frames draait (geef mij maar 60 fps, maar goed), dan heb ik weinig te klagen.
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Nieuwe trailer gezien :D best wel chill heb d'r zin in :D.
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Nieuwe trailer, waar?
     
  10. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ach jah, ik heb er ook geen verstand van ;) Ik zag die screens net in posterformaat, dus dan valt er altijd wel wat te klagen. Ik heb ze voor de startpost wat verkleint, dat ziet er idd een stuk beter uit.
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Let maar niet op mij, ik heb een lange werkdag achter de rug. ;)

    Ach, ik wil gewoon ingame materiaal zien. Liefst een goedlopende combat tussen twee mannetjes. Dat zou veel ophelderen denk ik.
     
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dan moet je even de E3 2007 trailer bekijken op Gametrailers. In het begin denk je dat je naar de teaser zit te kijken, maar daarna komen er ook wat gameplaybeelden voorbij. En in beweging ziet het er idd mooi uit, kleurrijk.
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Ik zal hem vanavond es gaan checken. Eigenlijk kijk ik nog meer naar deze game uit dan Virtua Fighter. Puur omdat de hele setting me meer aanspreekt.

    EDIT: Die nieuwe trailer ziet er goed uit! Ik heb wel het gevoel dat de characters erg extreem worden geaccentueerd t.o.v. de achtergronden (net of er een dikke lijn om ze heen is getekend). Framerate is prima. Ben echt benieuwd wat het gaat worden.
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2007
  14. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik kijk ook meer uit naar deze titel dan naar Virtua Fighter 5. Maar Virtua Fighter staat praktisch al voor de deur en op Soul Calibur moeten we nog een hele tijd wachten. Dus totdat Soul Calibur uitkomt, ga ik me zeker prima vermaken met Virtua Fighter :)
     
  15. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
  16. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Het 1st deel heete Soul Blade btw en kwam ook uit op de PS1. In dat deel zie je een jonge Mitsurgi, Seung Mina. Wat wel vet is dat je ziet hoe een gewone Ridder veranderde in Nightmare door de Legendarische zwaarden.

    Hope dat Talim nog in het spel zit dan Rape ik alles wat los en vast zit.
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2007
  17. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Is exact hetzelfde filmpje als hierboven al gepost is ;)
     
  19. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    zou wel weer heel erg vet kunnen worden, bedankt voor de link

    edit: had deze nog niet gezien
     
  20. Baardaap

    Baardaap Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    De eerdere delen waren toppie (alleen de laatste PS exclusieve titel niet gespeeld). Deze zal ook wel goed zijn / worden neem ik aan :) maar .... de voorgevels van de vrouwelijke figuren in het spel zijn toch wel een beetje héél erg groot geworden sinds het laatste spel! (Die van Taki waren al flink, de andere dames hebben hun salaris klaarblijkelijk aan de plastisch chirurg besteed)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina