1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Soul Calibur IV

Discussie in 'Algemeen' gestart door iMark 007, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ja met hoogste damage doet hij veel dmage tegen iemand met een kut wapen met slechte stats. Maar vergeleken met andere characters als je die een zelfde kwaliteit wapen en skills geeft zijn die veel sterker.

    En de rest van de characters boring noemen is het raarste wat ik tot nu toe over SC4 (SC in het algemeen ook) gehoord heb.

    Er zijn meer dan 30 non star wars characters en bijna allemaal vechten ze anders. Je hebt snelle poppetjes, langzame poppetjes, poppetjes met lang en kort bereik.

    Je hebt poppetjes met verschillende stances, ze zien er allemaal anders uit met een geweldig design en meestal hebben ze nog een leuk achtergrond verhaal ook.
     
  2. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat verhaal boeit me niet veel. =P
    Maar ik speelde eerst als yoda en hij is zo klein is lief! :D


    Ik ga maxi eens proberen!
     
  3. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Wat ik altijd een uitdaging vind is als je vecht met een minder krachtig wapen,en als je wint geeft dat wel een speciaal gevoel dat je iemand neerslaat met minder.:)

    Edit

    Nog even de Topic van insidergamer met de creaties die erbij staan,vechtpiet zit er ook in:)

    http://www.insidegamer.nl/forum/viewtopic.php?t=58250
     
    Laatst bewerkt: 7 aug 2008
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Dat hangt ervan af. Als ik online speel met mijn zelfgemaakte character, dan speel ik gewoon unranked matches (niet special matches dus), waarbij alleen het uiterlijk meetelt en niet de stats. Iedereen heeft dezelfde stats dus en dat kan offline ook. Op die manier kun je wel een mooi poppetje maken, zonder dat je te slap of te sterk wordt.
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Dat hangt ervan af. Als ik online speel met mijn zelfgemaakte character, dan speel ik gewoon unranked matches en niet special matches. Dan telt alleen het uiterlijk mee en niet wat die spullen en wapens voor stats opleveren. Iedereen heeft dan dezelfde stats dus en dat kan offline ook. Op die manier kun je wel een mooi poppetje maken, zonder dat je te slap of te sterk wordt.
     
    Laatst bewerkt: 7 aug 2008
  6. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Hoezo is het moeilijker iemand te verslaan met een minder krachtig personage? Het kan juist makkelijker zijn.

    XingHua en Talim zijn minder krachtig dan Rock of Astaroth, maar ik speel toch liever met Talim of XingHua vanwege de snelheid, hoewel ik meer klappen moet uitdelen
     
  7. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ja dat bedoel ik,je kan wel krachtiger zijn maar als je niet de goede skills heb zul je het ook afleggen natuurlijk.
    Yoshimitsu is een goed voorbeeld,zijn techniek en beweging zijn effiecient en je kunt moeilijk met hem button bashen (althans ik dan) maar hij is zeker wel krachtig.
    En snelheid speelt ook nog inderdaad een grote rol,maar ik doelde meer kwa wapens:)
     
  8. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ah ok, tja ik speel alleen standard matches, geen special
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Die creaties in dat topic van Insidegamer zijn mooi. Wanneer laten de XBW'ers is hun creaties zien. :)
     
  10. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ik zal nog wel foto's laten zien later
     
  11. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    iemand nog tips voor verdieping 45-46 voor de tower of souls?
    ik krijg hem maar niet voor mekaar.
     
  12. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Is dit een aanrader?

    Ik houd in het algemeen niet van fighters (dus tekken, virtua fighter, doa etc).
     
  13. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    dan moet je hem niet halen;)
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dan is dit ook geen aanrader,. het enige verschil tussen de games die je noemt en SCIV is dat je in SC met wapens vecht.

    (en SC heeft uitgebreide character creation en customization maar t blijft een fighter)
     
  15. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje een open deur intrappen he
     
  16. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik houd ook totaal niet van DOA en Tekken maar deze vind ik echt onwijs vet. Ik zou het je dus aanraden.
     
  17. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik houdt niet van Tekken maar vond deze erg leuk. Ik zou zeggen download de soul calibur 1 demo en kijk wat je van de gameplay vindt, al is deze natuurlijk een heel stuk uitgebreider
     
  18. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    De Tower Of Souls shit is frustrerend moeilijk. Iemand al uitgespeeld?
     
  19. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Hier mijn CaS. (mijn telefoon camera is niet de beste maar wel duidelijk genoeg toch?)

    Ik houd van poppetjes die eruit zien alsof ze in een fighter kunnen zitten en liever niet nagemaakt van een film,game of real life personage omdat je die al zo veel ziet. Ook maak ik geen poppetjes met overdreven grote proporties en helemaal ingepakt in een samurai of nightmare achtig armor. Bij voorkeur kun je het gezicht zien. Ook let ik erop of de kleding en kleuren bij elkaar passen. Ben benieuwd naar jullie mening en lees die dan ook graag (positief of negatief maakt niet uit)




    Ashley (Yun Seung style)
    [​IMG]

    Azura (Taki style)
    [​IMG]

    Daos (Lizardman style)
    [​IMG]


    Kai Lee (Maxi style) Vond amerikaanse naam met Oosterse spelling wel leuk,
    [​IMG]


    Kenji (Talim style)
    [​IMG]

    Klaus (Hilde style) meer een humor poppetje dan serieuze fighter, kan niet goed met Hilde haar style overweg zelf.
    [​IMG]

    Maverick (Raphael style)
    [​IMG]

    Shailo (Xinghua style)
    [​IMG]




    En wat vinden jullie ervan?
     
    Laatst bewerkt: 7 aug 2008
  20. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Hippe creaties, vooral Klaus.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina