1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Soul Calibur IV

Discussie in 'Algemeen' gestart door iMark 007, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270

    ik heb het net weer een tydje geprobeerd maar krijg het niet voor mekaar;)
    ik blijf maar steeds doodgaan in level 52:mad:
    ik zal het morgen dan wel ff proberen met Astaroth:D
     
  2. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Vanavond een online match gehad tegen een vrouwelijk custom character. Sla ik de armor eraf, staat ze ineenkeer in bikini. Ik dacht WTF.
    Verder een topgame, moet me nog wel wat meer verdiepen in de controls van de characters (ik vind alleen de story mode wat minder, maar dat is vaker zo in een fighter), maar ik hou me hier wel mee bezig tot saint's row 2.
     
  3. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    Heb nu sinds maandag dit spel voor de ps3 het is gewoon echt vet en speelt lekker weg maar een paar puntjes vind ik wel:
    -die apprentice is echt te nep voor worden veel te overpowerd (maar dat wist iedereen hier geloof ik al:p)
    -Je hebt niet echt heel veel skill nodig om te kunnen winnen een game als bijv. DOA4 doet dit beter, hier kun je nog erg ver komen met button bashen (zie je online heel veel)

    maargoed je moet het nemen zoals het is en als je je character een beetj door hebt versla je de buttonbashers natuurlijk makkelijk maar het is soms echt frustrerend als ze maar blijven komen met die ene move.

    ook nog een vraag:
    als ik een character maak en ik speel alleen standard matches dan maakt het toch niet uit welke skills equiped zijn en wat voor n outfit hij/zij draagt?

    ook als ik een custom character maak hoe krijg ik dan de stijl van shura? (2 katana's) want deze staat er niet bij en als ik haar wil editten dan kan ik er ook niks mee.

    wel echt een game die ik lang zal spelen zeker online
     
  4. super-dussy

    super-dussy Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    shura heeft de zelfde stijl als cervantes
     
  5. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee dat maakt niet uit.

    Stijl kan je in het begin kiezen als je je mannetje wil maken maar je kan ook later nog van stijl veranderen dacht ik.
    (meen een na laatste vakje en daaronder kan je je wapen kiezen.
     
  6. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    ja maar ik vind katana's vetter dan die maffe zwaarde van cervantes maar een mannelijke shura te maken gaat dus niet alleen met cervantes zwaarden?
     
  7. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er mensen die weten of er tutorials online staan voor custom characters?

    Niet alleen om krachtige poppetjes te maken maar ook om bekende poppetjes te maken?

    Zo kwam ik online al een verschillende characters van Steet Fighter & Altaïr van Assassins Creed tegen!
     
  8. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Kijk naar een filmpje op youtube en je kan er makkelijk 1 namaken, alleen de kleuren zijn lastig.
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Misschien een stomme vraag, maar heb je wel al zijn zwaarden bekeken (inclusief degene die je unlocked nadat je zijn verhaal hebt uitgespeeld)? Sommige wapens zien er namelijk best anders uit...
     
  10. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Die speelgoedhamer is echt supervet _O_ wat een wapen haha *)
     
  11. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Je kunt bij character creation ook Shura selecteren i.p.v. dat je custom character kiest. Hiermee kun je dan haar uiterlijk aanpassen met haar model als uitgangspunt.
     
  12. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Waarom zouden we niet een x een tournooi spelen.
    Nu ik dit alles bekijk zijn er best veel mensen die SC4 spelen
    Ik heb veel te weinig mensen die dit spelen
    Voeg me maar toe als je een potje wilt.

    TZ I NanoZ
     
  13. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Vanavond maar even gehaald, weet niet echt wat ik er van moet vinden. Vind het opzich wel vet, maar heb een heel hoog deja vu-gevoel met de Soul Calibur op de ps2. Alles lijkt opzich wel hetzelfde, afgezien van het feit dat het er gewoon erg goed uit ziet. Lijkt me wel vet om een character zo te bouwen en daarmee online gaan en echt goed te worden. En anders, idd. Ruil ik hem om op X-bazar, komende weken genoeg vraag naar lijkt me.
     
  14. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik ken heel weinig spellen waarbij een volgend deel het wiel opniuew uitvind.

    Vind dat er genoeg vernieuwing qua gameplay in zit en zeker het online voegt veel toe.
     
  15. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat verwachtte ik ook niet. Maar ik merk bijvoorbeeld al wel dat er niet bijster veel nieuwe moves in zitten? Veel throws etc. zijn exact hetzelfde, overwinningsanimaties idem dito. Maargoed, hou er wel rekening mee dat ik het spel net heb, dus ik kan het verkeerd hebben. Cervantes is zeer irritant om online tegen te spelen trouwens, als je niet herkent wanneer hij z'n special attack door de lucht enzo inzet, veel blocken?
     
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    sidesteppen helpt veel tegen die moves
     
  17. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Ja, idd sidesteppen. Had in het begin ook niet door wat ik moest doen. Maar nadat hij mij 2x had geko'ed deed ik sidesteppen en dan is hij gauw niks meer, uiteindelijk nog gewonnen.

    EDIT:

    Btw Soul Calibur IV is helemaal niet 2 miljoen keer verkocht, maar 2 miljoen keer shipped. Brengt wel geld bij Namco, maar is anders als verkocht imo.

    http://www.vgchartz.com/games/game.php?id=14145&region=All

    Hij verkoopt zelfs voor geen meter...
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2008
  18. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Vage shit zeg. Ik zat gisternacht zo even nog een game te spelen online, ben ik klaar. Zet de xbox uit(voordat ik in de lobby terug kwam, dat wel). Krijg ik nu een foutmelding, dat ik een penalty krijg omdat ik eerder gekapt ben(juist?). Nu kan ik dus niet meer online spelen, ik vind het opzich goed dat ze misschien quitters straffen door middel van korte bans. Ik hoop alleen niet dat ik nu een lifetime ban ofzo aan m'n broek heb hangen? Kan nu namelijk niet meer online spelen.

    Heeft iemand dit al eerder mee gemaakt?
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Vreemd. Bij gamehubs was ie zelfs uitgesteld omdat de game in Azie nauwelijks valt aan te slepen...
     
  20. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Mischien klopt er dan niks van wat er staat bij VGchartz ;).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina