1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Soul Calibur IV

Discussie in 'Algemeen' gestart door iMark 007, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt er gekken bij...
     
  2. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF moet star wars in een soul caliber game =(
    van mijn had het niet gehoeven.
     
  3. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik vind het op zich wel grappig, Yoda en Darth Vader zijn beide toffe personages, maar passen niet echt in het SC universum. Ik had liever personage's als Kratos, Altair, e.d gezien. Of als het dan bijvoorbeeld film gerelateerd moet zijn Leonidas om maar 1 te noemen.
     
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Zo denken wel meer mensen.... Veel waren al aan het speculeren over welke chars. Denk dat nienabd deze 2 in gedachte had.
     
  5. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Nee maar dan had je net zo goed Ren en Stimpy of Pinky and the Brain kunnen doen. Verwacht ook niemand.

    Denk dat als je film characters dan neemt, dat ze beter Lord of The Rings hadden kunnen nemen. Is ook zwaardvechten in oudere tijden i.p.v. figuren van een andere planeet met lichtzwaarden
     
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Leuke characters! Mijn favoriet is by far Darth Vader. Heel erg tof, ga sowieso voor de PS3 versie, dus is een toffe extra! Alhoewel Kratos zoals Peter al zei ook heel erg tof had geweest!
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Vader staat bij mij ook bovenaan, dus ik ga ook voor de ps3 :)
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik ben een Yoda Fan dus ik ga denk ik voor de 360 versie :D wordt zeker lachen op Oldskool NL gameavonden ;)
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    misschien doe ik wel gek en haal ik beide :+

    Maar vooralsnog gaat mijn voorkeur uit naar de ps3. Echter mocht mijn friendslist massaal SC kopen kan ik er nog altijd over nadenken :)
     
  10. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Dit wordt mijn eerste SC. Heb 2 en 3 bij vrienden gespeeld en altijd enorme lol mee gehad. Toppertjes.
     
  11. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Jammer dan van Yoda, maar ik speel toch liever met de originele cast van Soul Calibur. Ik vind het belangrijker dat de online modus een beetje fatsoenlijk in elkaar zit a la Dead Or Alive 4. Als de online modus net zo in elkaar zit als Virtua Fighter 5, dan laat ik Soul Calibur 4 gewoon in de winkel liggen totdat die in de budgetbak beland
     
  12. Dayuum

    Dayuum Guest

    Ik had liever dante gewild
    Dante zou al in SC3 moeten zitten maar is er op het laatste moment uitgehaald
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ben ik met je eens, speel liever weer met Mitsurugi en Voldo :cool:
     
  14. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    was de online van VF5 zo slecht?
     
  15. Dayuum

    Dayuum Guest

    Je moest elke keer als de 3 ronden lange match over was naar een andere kan zoeken en als je een room vind is die vaak al door iemand anders gekozen voordat je op Ok kan drukken
     
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    dat zuigt. Een soort van systeem net als GOW ranked dus? maar dan 1v1
     
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Bij Virtua Fighter zat je na ieder online potje weer in het online hoofdmenu. Ik vond dat zeer vervelend. Met DOA zit je gewoon in een lobby waar iedereen kan joinen en leaven. Veel beter naar mijn mening. Ik hoop dat ze met Soul Calibur hetzelfde systeem invoeren als DOA
     
  18. Rookie[NL]

    Rookie[NL] Oldtimer VF5 victim

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij een private match in VF5 kun je gewoon doorspelen maar dan zit je wel steeds tegen dezelfde persoon met dezelfde karakter te spelen. Je moet dan de lobby onderbreken om van tegenstander en/of karakter te wisselen.
    Gisteren voor het eerst DOA4 gespeeld (20 euro bij BS en ook nog de originele versie dus niet classic) en was online wel relaxer dan VF5 maar ik merk wel enige (minimale) vertraging in reactietijd dus dat was wel weer ff wennen.
    Ik hoop dat we bij SC4 voor de online gameplay the best of both worlds kunnen krijgen.
     
  19. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    ik vond dat van DoA 4 wel fijn, alleen zuig ik in dat spel8)

    ga dit eigenlijk toch niet kopen, maar is wel flink ruk dat ze verschillende characters in consoles doen.
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ach ikga toch liever spelen met nightmare of ivy ofzoiets. Zo'n guest char is voor even wel leuk maar het zal toch niet de kern van de game opnieuw uitvinden.

    Ook met DOA 4 bv, je hebt die spartan er wel... Alleen speel je er even mee maar zal het nooit je main-char worden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina