ja ik ben een van de gelukige die hem al gespeeld heeft (XBOX), naar MIJN mening is hij veels te traag tegen over de DC (no.1) Qwa speelbaarheid is de DC uitvoering beter en op grafisch gebied lijkt het wel of er een of andere "waas" over Soulcaliber2 hangt (niet echt scherp) Daarmee is er uiteraard meer en een verbetere detailering aanwezig bij SC2 Geef mij dan toch maar de DC uitvoering ik wou mijn dctje weg doen maar nu moet ik hem ZEKER bewaren tjonge tjonge wat was die DC technisch gezien een hoogstandje die tijd, voor mij nog steeds hét vechtspel der spelen!! groeten marcel
Ik ken een chick die hem voor ps2 heeft..(import) Ze zegt dat hij heel erg vet is... Ik heb nog nix gehoord over dat hij trager was ofzo Ik hoop dat ie wel nog als op de DC aanvoelt
Ik vindt games op de DC zowiezo scherper dan op andere consoles. Famitsu schijnt SCII ook al niet zo'n megahoog cijfer te hebben gegeven, ik w8 nog lekker eventjes af
Hey ik heb hem ook voor xbox maar ik heb hem nooit op dc gespeelt dus ik weet niet of deze traager is maar ik vind hem welsuper mooi en speel hem nog dagelijks
jongens jongens iedereen die denkt dat de Xbox versie van Soul Calibur 2 "trager", "minder snel" of "niet zo vloeiend" als de ps2 versie loopt heeft helemaal GELIJK....... HAHAHA BULLSHIT !! iedereen met een Xbox moet wel bedenken dat je nu de JAP/NTSC versie van Soul Calibur 2 speelt en dus ook je xbox op 60 Hz en op EEPROM NTSC settings hebt staan !! die laatste NTSC EEPROM settings stel je in als je bijv. meer wat van een "enigmah" en dus de "ENIGMAH_SWITCH_FINAL" hebt voor je box SOUL CALIBUR 2 verdient alle lof en credits want deze game is simpelweg de BESTE fighter ooit gecreeerd !! werkelijk ongelovelijk vet om hem vloeiend als kak op je xbox te spelen ga maar snel op zoek ......
Als je em via import hebt vind ik die "waas" toch niet zo helemaal vreemd. ik denk dat ik toch maar ga wachten met beslissen of ik em koop de ja of de nee.We zullen zien
ja ok maar DC is ook veel lelijker net als zeggen dat de framerate bij SuperMario beter liep op de supernintendo dan op de gamecube en dat als argument tegen het nieuwe spel gaan gebruiken
Veel lelijker zou ik niet zeggen hoor, SC op de DC kan nog steeds mee met de mooiste fighter op de PS2. ( meekunnen, niet overtreffen )
Hij probeert ons gewoon al wat meer info te geven over SCII,en ook zijn mening,maar hm.. de topictitel is niet echt fantastisch
Weet je wat ik vindt zuigen....deze thread. Ennuh.....geen grote mond hebben over SC2 als je de europese versie nog niet gespeeld hebt. En als hij dan nog niet super scherp is....dan kan het ook aan je tv liggen. Tip: koop een Advanced Scart kabel.
maar kijk, als hij m vind zuigen dan is dat best, beargumentatsie? heb ik niet gezien, jij? leg dan uit wat er zo slecht aan is...
ach ja, meningen verschillen, volgens mij kunnen we beter weer over het spel zelf praten voor er een slotje op komt Ik heb hem nog niet gespeeld maar weet dat de dc erg veel power had en de xbox ook. De game ziet er goed uit, maar ik houd niet van moeilijke gameplay en combo's zoals in doa3. geef mij maar een potje tekken of street fighter voor deze (klein beetje toch wel) button smasher en fighter noob.