Ok, de gamecube en de PS2 hebben allebei al zo'n ding. Deze is voor de PS2: Dit 3D Surround Subwoofer systeem heeft hetzelfde uiterlijk als de PS2. Het is perfect voor gebruik in huis, het brengt niet alleen het geluid veel levendiger de huiskamer binnen, het zorgt ook dat u bioscoop geluid in uw huiskamer heeft tijdens het kijken van films of het spelen van games! en deze voor de Gamecube: Een complete speakerset voor de GameCube. Met een geweldig geluid zodat je alles goed kunt horen en kunt genieten van de geweldige game muziek. Maar hij is ook geschikt voor de PC, Xbox, PS2, PSone en DVD. Alle kabels zijn hiervoor bijgesloten. Komt er ook een in XBOX style? dat zo wel kewl zijn dan koop ik er wel zo 1.
Fujitsu siemens heeft inderdaad zó'n setje. Echter het ondersteund geen DTS 5.1. Erg jammer Meer info http://www.fujitsu-siemens.nl/rl/products/pc/blueline2.html# en kijk dan onder soundbird en kies de cinema set.
Tuurlijk is dat fujtisu ding "geschikt" voor de xbox, echter GEEN DTS sound. en DAT is juist erg vet. Anders had ik wel zo'n Fujitsu set gekocht. Ik ga volgend weekend op jacht naar een zo'n creative 3500 setje. Weet iemand waar ik dat in de omgeving van Eindhoven kan kopen?