Sound system

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Chaos, 30 sep 2002.

1. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk erover om het 2.1 Sound System van Thrustmaster te halen, die andere is me te duur (ik heb er niet zoveel voor over). Het is toch voor in me slaapkamer en ik heb al stereo boxen van 50 watt ofzo in mijn TV. Ik heb dan toch 5 boxen in totaal? (2 van de TV en die 3 andere erbij) Ik ben niet zo handig met geluid.
    Hier heb ik erover gelezen Kan hem bij Thrustmaster zelf niet eens vinden. ]:- :mad:
    Ik maak eruit op dat de speakers draadloos zijn en die kleine boxjes maar 8 Watt?! :confused: :{

Laatst bewerkt: 30 sep 2002
  2. Mota15

Mota15 MC

Leuk Bevonden:
    1
    ik ga deze vrijdag ook de Thrustmaster 2.1 kopen, is wel een relaxt ding voor in me kamer...8)

3. Paranoid

Paranoid Pitt power

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt dan mischien wel 5 boxen, maar je hebt dan nog maar twee kanalen. Dus nog steeds alleen stereo. BTW, als je toch al een goede stereo op je TV hebt lijkt zo'n extra setje mij overbodig. En vermogen is niet alles

4. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

precies, als ik jou was zou ik gewoon sparen voor een 5.1 set die worden toch steeds goedkoper...en dat is pas echt een stap vooruit

5. Mota15

Mota15 MC

Leuk Bevonden:
    1
    Ja maar misschien niet goed voor je slaapkamer want het is toch niet goed als je zo een 5.1 hard heb staan want dan hoor je jezelf niet eens maar praten ofzo en dat is het nadeel

6. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Oh OK, dan wacht ik nog wel of ik haal helemaal niks, ik heb er namelijk ook niet zoveel geld voor over, ik vind spellen of DVD's toch bwelangrijker. :+ Bedankt voor de tips!

Deel Deze Pagina