yooooooooo gamers wie kan me zeggen welke boxen ik het beste kan kopen voor de x-box? ps.een beetje betaalbaar he btw. HALO RULEZ cu on gamespy morb
Boxen meer info Ik bedoel, je xbox zorgt niet voor mooi geluid, je versterker doet dat. Zodra je namelijk die optische uitgang van de advanced scart cable gebruikt stuur je gewoon een digitaal signaal door naar je versterker, heb je een versterker van 2 tientjes dan kun je boxen halen van 20k euro per stuk, dan zal het nog niet klinken. Als je een redelijke amp hebt (met 5.1) kijk eens naar eltax setjes (www.eltax.com) zijn redelijk goedkoop en zover ik weet goed in kwaliteit. Maar voor dit soort vragen moet je eens op gathering.tweakers.net kijken in het audio, video & hifi forum (dit is dus alleen als je echt zeer geinteresseerd bent in goed geluid en redelijk wat eurotjes wil neergooien), gewoon sony setje lijkt me ook genoeg btw Ik bedoel Halo lijkt me zo verslavend dat ik op een gegeven moment niet eens meer iets hoor en puur in het spel zit en mijn eigen geluid/muziek verzin
als je echt geld wil uitgeven moet je op www.dvdforum.nl is gaan kijken daar zitten de echte surroundfreaks die wijzen je wel de weg naar het goeie spul zelf heb ik de high end os versterker van sony met sony pascal boxen misschien dat dat wat voor jou is als dat in je bugdet ligt in ieder geval
Die moet je dan wel via je PC laten leiden volgens mij.. mjah ik heb wel een 5.1 geluidskaart maar geen 5.1 boxen
Owjah klopt.. mjah ik mot maar eens nieuwe Boxen aanschaffen idd.. zit beetje met probleem dat mn pc wat ver van de TV staat (andere kamer)
Jah, ik zit er nog steeds mee, hoe ik me breedband verbinding ingodsnaam naar de kamer ga krijgen. Word denk ik een router kopen. Anders weet ik het ook nie meer
Ik heb GVDme geen ruimte meer bij mijn TV om speakers neer te zetten (misschien hele kleine). Maar heb op dit moment toch geen dolby 5.1 versterker, dus kan ik net zo goed nog ff de speakers van mijn TV gebruiken.
Mijn breedbandverbinding zit in mijn kamer, net als mijn Xbox. Echt super, 's avonds om 23:00 online Halo spelen.