Is hier iemand ie mij precies kan uitleggen hoe ik me eigen soundtrack in PGR stop. Iedereen zegt dat het in music manager zit maar ik kan het daar niet vinden. Bedankt Flood
Links zie je alle nrs die je kan kiezen, rechts zie je de Gotham 'virtual cd' dat is de soundtrack die gaat afspelen als je 'user radio' of 'cd' kiest tijdens het racen. Door te klikken op bv 'ADD' open je het linker lijsje, dat verdeel is in drie lijssies (A tot J ofzo en K tot S en T tot Z ofzo) en ook nog eens in de soundtracks die je op de Xbox hebt staan. je wisselt tussen de lijssies door op <- of -> te drukken. Met omhoog en omloog scroll je in de lijssies zelf. Klik op A (add) en je voegt een nr toe aan de virtual cd.. simpel toch?
ja dat is dus het rare...ik heb ze erop gezet (de originele van de gorillaz) die kan ik gewoon op de xbox afspelen (zonder dat de cd erin zit) maar als ik dus bij PGR in dat lijstje kijk staan ze er niet bij.. ps: ze zijden toch dat er parent control opzat...ik zie het niet...
Ga naar Options > Music Manager. Klik eerst maar even op 'Remove All'. Als het goed is is het rechterlijstj (Virtual Gotham CD) dan leeg. Klik dan op ADD of ADD ALL. Hij opent dan het LINKER lijstje, bij ADD kies je de nrs die je wilt hebben (met -> en <- kies je tussen de verschillende lijssies) met A 'verplaats' je ze naar de Virtual CD. Met ADD ALL kies je gewoon het lijsje (of soundtrack) dat je er in zijn geheel in wilt hebben. Ga dan weer terug, ergens racen. Zorg wel dat als je START > Sound > en dan staat op USER RADIO of CD. Dan moet het werken..
Ja tubular bells is wel vet, maarre niet ech tlekker voor onder het racen, ik zet er zometeen nog ff x-cutioners - Its goin down erbij
mijn nieuwe die ik gister erop heb gezet liberte 2002 gigi dagostino - the riddle linkin park - crawling POD - youth of the nation