1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] South Park: The Stick of Truth

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 jun 2012.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Nice, tof hoe de game er grafisch uitziet :eek:.
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Meh, goedkope humor.
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja, want South Park staat normaal gesproken zo bekend om de hoogstaande humor. :+
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Daarom vind ik SP ook geen fluit aan dus :+
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wat doe je dan hier? :+

    (South Park kán awesome zijn maar het slaat imo ook heel vaak de plank mis. Dat soort kut humor zoals in de trailer kan ik ook niet waarderen)
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    In het begin vond ik SP wel leuk om te zien maar als ik die laatste seizoenen zo zie is het erg snel bergafwaarts gegaan..
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313


    Hey, dat is mijn TV. :+
     
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Lijkt me echt een leuke game worden maar heb het idee dat hij te laat gaat uitkomen :mad:
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Niet dat het ooit zal gebeuren, maar een zacht prijsje zou deze game echt helpen. Het komt gewoon te kort op next-gen uit. Of als het allemaal al is begonnen.
     
  11. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Maar deze game is dat waard :D
     
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Fijn die next-gens waar je vervolgens maanden moet wachten totdat er een fatsoenlijke titel uitkomt. Daar begin ik nu niet aan, want er komen nog zoveel toffe titels uit voor de PS3 en 360. Waarom zou deze game te laat komen? De massa heeft een PS3 en/of 360 thuis staan, niet een PS4 of X One. Ik stap niet gelijk over en zo zijn er veel meer. En The Stick of Truth lijkt me het echt waard om te spelen. Ik houd juist van turn-based RPG's.
     
  13. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Awesome! Is er iets bekend over de lengte van de game?
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ^jaja, ik weet dat jij niks met next-gen hebt. Heb je vaak genoeg duidelijk gemaakt. :+
    Het is voor een titel wat waarschijnlijk toch al niet veel gaat verkopen, wat redelijk leunt op de 'hardcore' gamer niet ideaal om rond de launch van next-gen uit te komen. Ongeacht of jij persoonlijk gelijk aan next-gen gaat beginnen of niet.
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb me juist koest gehouden de laatste tijd ;) Ik heb vandaag zelfs een Emma Watson film gezien, deed ze best leuk.

    Ik denk overigens dat South Park genoeg populariteit heeft, vooral in Amerika, om mooie sales te halen. En het lijkt gewoon een goede RPG te worden.
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja, maar ik was het niet vergeten! :+ En bij deze heb je al meer films met haar gezien dan mij. :p

    Ik hoop echt dat de game goede sales gaat krijgen. De game en Obsidian lijken het te verdienen. Maar het genre (turn based RPG) icm het South Park publiek is in mijn ogen niet een ideale combinatie. (en dan dus ook next-gen)

    Ach, hoe dan ook; ik kijk er wel naar uit. Het is gewoon alsof je een aflevering van de show zit te spelen. _O_ Interactieve South Park aflevering. :p
     
  17. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Anders negeren jullie mij gewoon even ;) :+
     
  18. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Nep fan :+

    Kijk, ik zal ook niet voor de deur gaan liggen om dit bij de release te kopen. Maar dit is wel een titel die ik 100 procent een keer ga spelen. De meeste humor is me ook te kinderachtig, maar ik houd wel van de stijl en de characters. Dat in combinatie met turn-based is voor mij wel een plus. Turn-based is tegenwoordig zeldzaam. Het is misschien niet meer van deze tijd, maar ik kan het juist wel waarderen. Daarom kijk ik ook uit naar Final Fantasy X HD.
     
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Aankomende maand begint het nieuwe seizoen als ze nou gewoon tegelijkertijd deze game releasen:cool:

    Zal wel niet bekend zijn nog.
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Als er een antwoord was gaven we het wel. Maar denk na man! :+ We hebben net pas voor het eerst sinds de reveal gameplay gezien! Over de lengte zal dus dan nog wel niks bekend zijn.:p
     

Deel Deze Pagina