Wordt SplinterCell Pandora Tomorrow eigenlijk nog veel online gespeeld? Ik zou het kopen van een vriend maar als er niemand meer online is dan koop ik em wel niet hoor.
Chaos theory is ook voor weinig geld te krijgen (als je ff zoekt) en dat wordt wel nog online gespeeld.
niet meer, hoeveel mensen is dat dan ( trouwens vinnie, weet jij ergens waar je chaos theory voor 5 euro kan krijgen )
5 euro? lol die game is eind maart uitgekomen, denk jij dat je voor 5 hele euros nu al die game kan krijgen Als je Zoveel geld over hebt voor Splinter cell kan je beter SC PT kopen
Pandora tommorow vind je normaal ook nergens voor € 5,-. Dat je hem van een vriend kan kopen voor dat geld is mazzel en dat zou ik dan ook doen. € 5,- is geen geld.
Hij heeft hem gekocht voor 3 euro. Volledig nieuw in Spanje en hij heeft er zelf nog nie opgespeeld want hij vindt het maar saai!
toen ik keek waren er wel een paar mensen, maar niet enorm veel.. ik wil wel een keer meespelen als iemand gaat
Hmm, een paar maanden geleden viel het aantal servers al tegen.. nu zal het niet veel beter zijn. Ik zal wel ff kijken hoeveel het er zijn. Vrees dat je niet veel lui zult aantreffen.