space shooters

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ghost88, 29 jun 2007.

1. Ghost88

Ghost88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand toevallig of van die space shooters zoals freelancer op de 360 zijn of komen? zat er een beetje naar te zoeken maar kon niks vinden.

Freelancer zou best leuk zijn op live lijkt mij, samen met vriende de ruimte ondekken, dikke shit gek!

ps, net in de verkeerde subforum gepost, sorry dat ik verkeerd liep te klikke :p.

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  3. The Disco Mole

The Disco Mole Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    check ff "fantasy star universe" ik weet niet of dit is wat je bedoeld maar kijk ff
    Dit is eem MMO die zich iin de ruimte afspeeld

4. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mass effect komt in een paar maandjes uit, en is een mix tussen rpg en shooter, maar is wel allleen ofline

5. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, hij heeft het over Freelancer, dat is 95% rondvliegen a la wing commander en handel drijven en 5% een beetje adventuren en in je rol blijven in gesprekken.

Project Sylpheed is alleen maar schieten, dat is geen Privateer of Freelancer en Phantasy Star Universe en Mass Effect zijn RPGs waarbij je voornamelijk gewoon te voet rondloopt..

Maar ik weet verder eigenlijk geen andere dingen... Ja ik weet dat er een opvolger van Elite is aangekondigd. Dat is Freelancer in het extreme (en al 15 jaar oud, maar goed).. Maar ook op de PC..

Dus ik ben even out of ideas wat dat betreft.. Sorry..

6. Ghost88

Ghost88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ah ok thx anyway mense

Deel Deze Pagina