Spam / Pop ups

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door gaizka, 29 apr 2008.

1. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb sinds een aantal dagen ontzettend veel last van spam en pop ups, het betreft voornamelijk sites die zich openen van Nederlandse spelletjes. (www.gladiatus.nl)

Ik heb norton en daarnaast ad aware en hitman pro gebruikt, maar het probleem blijft zich voordoen!

Iemand een idee hoe dit komt en wat ik er tegen kan de?

2. Aremas

Aremas Kijk een Avatar

Leuk Bevonden:
    0
    Oplossing is simpel Hitmanpro.
    Werkt altijt. Maar zijn hier al geen topics over?.

Owja het is misschien handiger als je die link weghaald.

Laatst bewerkt: 29 apr 2008
  3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hij zegt toch dat hij Hitman Pro al heeft gebruikt, en dit geen effect had?

4. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    Firefox - Adblock Plus addon installeren.
    Sindsdien geen enkele pop-up gezien.:)

Laatst bewerkt: 29 apr 2008
  5. michel1989

michel1989 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hitman pro werkt ook niet echt geweldig, het word ook op heel veel nieuwgroepen gebanned. Probeer Nod 32 eens die heb ik zelf ook pas sinds een tijdje maar tot nu toe nergens meer last van gehad. Succes!!

6. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ik heb het al eens vaker gezegt maar doe het nog maar eens.

Allereerst even kijken tussen je software lijst of daar een rare dingen in staan zo ja verwijder dan die, ga daarna naar je program files en kijk of er daar nog andere mapjes staan die er niet horen. Daarnaast ook slim om misschien even je Browsegeschiedenis van je browser geheel leeg te gooien, daarna kan je CCleaner er door heen draaien, want veel spyware/ad ware nestelt zich in je register... niet geheel onbelangrijk een handig programma Trojan Remover (Ja een 30 dagen trail)

7. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    pak een goede popupblocker add-on voor je internet explorer (neem aan dat je dat gebruikt, anders had je niet zoveel popups :9), of update naar Internet Explorer 7 als je nog 6 gebruikt. Of installeer Firefox/Opera/etc en gebruik internet explorer nooit meer. Succes verzekerd in het laatste geval ;)

8. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Alvast bedankt voor jullie hulp! Ik ga kijken of het helpt.

Ik heb echter nog een probleem met mijn internet, de laatste tijd kan ik verschillende sites niet meer openen (o.a. xboxworld, hotmail en google werkt niet goed). Andere sites (bv marktplaats) werken echter perfect. Hoe kan dit? Kan dit ook met spyware of iets dergelijks te maken hebben?

Uit pure wanhoop internet ik nu op mijn oude pc, hierop werkt alles prima. Het ligt dus aan mijn pc en niet aan mijn internet provider.

Iemand een idee wat er aan de hand is?

Deel Deze Pagina